Gå til innhold

Stikke av fra frisør - anmelde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som er frisør, og hun opplevde for en stund tilbake en kunde fra helvete.. som først proklamerer høyt og tydelig at hun er aaaldri fornøyd hos frisøren, uansett. Derfor ville hun nå forsøke denne salongen, men hun hadde ingen store forventninger (gud hjelpe meg..)

Min stakkars venninne blir kjempepaff så klart, men gjør det hun skal, med det resultat at dama er misfornøyd. Selvsagt - hun er jo aldri fornøyd, som hun sa.

MEN, fordi dama var misfornøyd hadde hun overhodet ikke tenkt å betale. Det var ikke aktuelt å legge igjen en krone, og hun durer bare rett ut av salongen og forsvinner.

Jeg vet ikke hva mer de har gjort i denne situasjonen, venninna mi sa selvsagt fra til sjefen, men mer vet ikke jeg.

Hva kan man gjøre? Kan slike tilfeller anmeldes? Én ting er jo å stjele en fysisk vare fra en butikk, men å gå uten å betale en tjeneste, blir det det samme?

Skrevet

Det blir det samme. Hårklippen er varen til frisøren.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er klart det kan anmeldes. Det er tyveri.

Med den innstillinga hadde hun nok planlagt å stikke fra regninga allerede før hun satte seg i stolen.

Skrevet

Det er klart det kan anmeldes. Det er tyveri.

Med den innstillinga hadde hun nok planlagt å stikke fra regninga allerede før hun satte seg i stolen.

Det er nok slik hun holder på ja. Og stikk motsatt av hva hun selv sier så tror jeg hun er svært fornøyd - med akkurat det.

Gjest Blondetopp
Skrevet

Man kan anmelde saken, helt klart.

Men hadde jeg vært frisøren, og kunden hadde kommet til salongen med sånne utbrudd, hadde jeg sendt vedkommende videre til en annen salong. Ingen vits i å påta seg tungarbeid. Hun er en amatørsvindler.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er nok slik hun holder på ja. Og stikk motsatt av hva hun selv sier så tror jeg hun er svært fornøyd - med akkurat det.

Det er helt utrolig hvor frekke enkelte får seg til å være.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg ville helt klart anmeldt. Dette er neppe første gang vedkommende stikker av på denne måten, og kommer det nok anmeldelser mot henne må nok politiet reagerer til slutt.

Skrevet

Hun er sikkert kjempefornøyd. Hun fikk jo en gratis hårklipp..

Frisørsalongen burde anmelde henne, det er vel sånn hun driver på hver gang.

Skrevet

Hun synes vel hun har funnet en genial måte å få seg gratis hårklipp. Høres ut som ei skikkelig utspekulert dame uten skrupler. Anmeld!

Skrevet

Det er tyveri, og kan selvsagt anmeldes.

Skrevet

De bør kontakte politiet for å høre hva de kan gjøre, samtidig bør de varsle frisørene i nærheten, gi ut navnet hennes, hvis ikke hun opererer med falskt navn også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...