Gå til innhold

Slik ser altså en sauep**er ut.

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• favn

18

• Prozak

15

• keinstein

15

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Johan og en kamerat var ute og rodde en søndag formiddag.

Etter en stund passerte de en flott bro.

– Ser du den broa der, sa Johan.

– Ja, sa kameraten.

– Den har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan brobygger» av den grunn? Ikke faen, sa Johan.

Kameraten så ut som et spørsmålstegn, men likefullt rodde de videre.

Snart kom de til et flott hyttefelt som lå idyllisk plassert i en vik.

– Ser du de hyttene der, sa Johan.

– Ja, sa kameraten.

– De hyttene har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan hyttebygger» av den grunn? Ikke faen, sa Johan.

Kameraten forstod fortsatt ingenting, og snart kom de til en stor og flott brygge. Johan fortsatte i samme stilen:

– Ser du den brygga der?

– Ja, sa kameraten.

– Den brygga har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan bryggebygger» av den grunn? Ikke faen.

Johan ristet på hodet og himlet med øynene.

– Men puler du én eneste sau...

Skrevet

Johan og en kamerat var ute og rodde en søndag formiddag.

Etter en stund passerte de en flott bro.

– Ser du den broa der, sa Johan.

– Ja, sa kameraten.

– Den har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan brobygger» av den grunn? Ikke faen, sa Johan.

Kameraten så ut som et spørsmålstegn, men likefullt rodde de videre.

Snart kom de til et flott hyttefelt som lå idyllisk plassert i en vik.

– Ser du de hyttene der, sa Johan.

– Ja, sa kameraten.

– De hyttene har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan hyttebygger» av den grunn? Ikke faen, sa Johan.

Kameraten forstod fortsatt ingenting, og snart kom de til en stor og flott brygge. Johan fortsatte i samme stilen:

– Ser du den brygga der?

– Ja, sa kameraten.

– Den brygga har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan bryggebygger» av den grunn? Ikke faen.

Johan ristet på hodet og himlet med øynene.

– Men puler du én eneste sau...

Hei, jeg vil gjerne at så mange som mulig leser dette innlegget som ble postet til meg i dag:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3019852

Tråden heter 'Litt kvinnfolkpjatt på kvinnedagen' (8/3)

Skrevet

Nå som vi hadde så hyggelig, og så begynner du å snakke om sauepikk?

:-)

Dette er derimot en grisepikk:

"En grisepikk er en slags skrue/gjengetapp med motsatte gjenger. Så det man gjør er å bore et hull i den gamle skruen og skru inn grisepikken. Da har man plutselig et håndak på den ødelagte skruen og kan skru den ut. Faren/problemet med en sånn en er at den kan utvide skruen slik at den går tregt i gjengene. Dette kan jo da føre til at grisepikken brekker og da har man bæsja på lokket..."

Skrevet

Det glapp sikkert ut av en mørk krok i et sykt sinn. Sånn går det når vi satser for lite på psykiatrien.

Jeg har hatt en syk stalker etter meg lenge (Webmaster er informert og har slettet unna for unna). Jeg vedder på at det er ham.

Nå skal han røykes ut, og jeg ber alle kjente her om hjelp til å TA HAM.

Skrevet

Jeg har hatt en syk stalker etter meg lenge (Webmaster er informert og har slettet unna for unna). Jeg vedder på at det er ham.

Nå skal han røykes ut, og jeg ber alle kjente her om hjelp til å TA HAM.

Skal man bare gå inn og lese innlegget, for å notere seg det som du skriver, eller skal man sende mail til webmaster?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, litt flaut å få bildet sitt på trykk på grunn av noe sånt. :)

Skrevet

"Hehe, litt flaut å få bildet sitt på trykk på grunn av noe sånt. :) "

*he he*

dette kan vel tolkes både som:

"flaut...på grunn av noe som er så til de grader pinlig"

eller

"flaut .... på grunn av en sånn liten "filleting""

;-)

Skrevet

Skal man bare gå inn og lese innlegget, for å notere seg det som du skriver, eller skal man sende mail til webmaster?

Hvis du er snill, leser du innlegget, merker deg galningen og hjelper meg og 'ta ham'.

Jeg er overbevist om at dette er samme syke stalker jeg har hatt etter meg i lang, lang tid. Webmaster har vært informert i det stille og slettet innlegg underveis.

Nå gidder jeg ikke mer, og ber dere om hjelp til å røyke ham ut og drive ham vekk herfra.

Han poster innlegg til meg under det ene anonyme nicket etter det andre. Du finner ham sikkert som Conns og Duppen på 100 nyeste akkurat nå (jeg orker ikke åpne dem).

Skrevet

Hvis du er snill, leser du innlegget, merker deg galningen og hjelper meg og 'ta ham'.

Jeg er overbevist om at dette er samme syke stalker jeg har hatt etter meg i lang, lang tid. Webmaster har vært informert i det stille og slettet innlegg underveis.

Nå gidder jeg ikke mer, og ber dere om hjelp til å røyke ham ut og drive ham vekk herfra.

Han poster innlegg til meg under det ene anonyme nicket etter det andre. Du finner ham sikkert som Conns og Duppen på 100 nyeste akkurat nå (jeg orker ikke åpne dem).

Men hvordan kan du få tatt han, da? Og hvordan kan vi hjelpe deg?

Skrevet

Var det sauepuler du mente?

Mange bondegutter har fått sin seksuelle debut i fjøset. Men nå med all skrapesyken og greier, så er det godt at homser kan adoptere barn, siden alle kvinnfolka har flytta hit.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Hehe, litt flaut å få bildet sitt på trykk på grunn av noe sånt. :) "

*he he*

dette kan vel tolkes både som:

"flaut...på grunn av noe som er så til de grader pinlig"

eller

"flaut .... på grunn av en sånn liten "filleting""

;-)

Hehe, jeg vet det er sykt å le av noe som er så alvorlig, men jeg må si jeg lo litt da jeg klikket meg inn på linken. :)

Skrevet

Det lurer jeg også på.

Skrevet

Det må bli å mobbe ham for den lille rare tissen, det.

Gjest Morsk
Skrevet

Ja flaut må vel bare være forbokstaven..

Spørs om brannmesterlønninga rekker til en total plastisk ansiktsoperasjon i tillegg til navnebytte:-)

Skrevet

Det må bli å mobbe ham for den lille rare tissen, det.

Knegg. Kvinnfolk er rare.

Skrevet

Knegg. Kvinnfolk er rare.

Rar og rar, det glapp ut av ham en gang, så det er naturlig å gjøre en innsats der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...