Gå til innhold

Slik ser altså en sauep**er ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rar og rar, det glapp ut av ham en gang, så det er naturlig å gjøre en innsats der.

*S* Go for it, girl!

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• favn

18

• Prozak

15

• keinstein

15

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Rar og rar, det glapp ut av ham en gang, så det er naturlig å gjøre en innsats der.

Det siste argumentet om personer havner som regel under beltestedet.

Ei jeg kjenner kom fresende sint fra toget og møte med en usympatisk kvinnelig konduktør: "den jævla fitta har ikke fått morranummeret sitt!" skreik hun inn på toget. Konduktrusa var virkelig usympatisk, men jeg overså det glatt, selv om jeg er temmelig på hugget for uhøflige folk.

Skrevet

Det siste argumentet om personer havner som regel under beltestedet.

Ei jeg kjenner kom fresende sint fra toget og møte med en usympatisk kvinnelig konduktør: "den jævla fitta har ikke fått morranummeret sitt!" skreik hun inn på toget. Konduktrusa var virkelig usympatisk, men jeg overså det glatt, selv om jeg er temmelig på hugget for uhøflige folk.

Hør her, dette er en person som har sendt et uttall grisete meldinger og nå kommer med drapstrusler. Ikke noe å spøke med.

Skrevet

Hør her, dette er en person som har sendt et uttall grisete meldinger og nå kommer med drapstrusler. Ikke noe å spøke med.

Jaja. Ignorer det. Det var moralen i mitt eksempel. Noen sakers løsning er uoppnåelige, og da er det bedre å ignorere.

hare1365380455
Skrevet

Jaja. Ignorer det. Det var moralen i mitt eksempel. Noen sakers løsning er uoppnåelige, og da er det bedre å ignorere.

Ignorere og så sende mail til webmaster (direkte, ikke på forum for webmaster).

Gjest soldier
Skrevet

Reis til Nord-Trøndelag så kan du se mange av de i virkeligheten.

Skrevet

Jo mindre oppmerksomhet vedk får, jo bedre.

Gjest staedtler
Skrevet

Hehe.. Jeg digger dansk... "Beruset brandchef ville bolle får"..

Skrevet

Jo mindre oppmerksomhet vedk får, jo bedre.

Det stemmer ikke. Da blir jeg plaget i stillhet.

Nå vet 'alle' at det går en (eller flere) gærning(er) løse. Om han koser seg med det, dr..... vel jeg i. Jeg har det MYE bedre om alle vet.

Skrevet

Veldig lett å synes at ignorering er fint hvis du har sluppet stalkere med grisemeldinger og nå drapstrusler...

hare1365380455
Skrevet

Veldig lett å synes at ignorering er fint hvis du har sluppet stalkere med grisemeldinger og nå drapstrusler...

Jeg mente ikke noe dumt med det jeg skrev.

Gjest Moderator
Skrevet

Jeg har hatt en syk stalker etter meg lenge (Webmaster er informert og har slettet unna for unna). Jeg vedder på at det er ham.

Nå skal han røykes ut, og jeg ber alle kjente her om hjelp til å TA HAM.

Etter vår oppfatning benytter du nå helt feil strategi, favn. Du har ingen beviser for at en bestemt person står bak alle innleggene du har henvist til gjennom en lengre periode; sett fra vårt ståsted virker det lite sannsynlig.

All erfaring tyder på at ignorering er det eneste som fungerer i forhold til uønsket oppmerksomhet.

Skrevet

Godt "stakkaren" ikke levde for noen år sida. I en tingbok for 1649 står det om en gutt på 15 år som ble dømt for sodomi, i hans tilfelle seksuell omgamg med ei ku. Han ble dømt til døden. Kua fikk samme straffen! Begge ble brent på bålet.

Skrevet

Johan og en kamerat var ute og rodde en søndag formiddag.

Etter en stund passerte de en flott bro.

– Ser du den broa der, sa Johan.

– Ja, sa kameraten.

– Den har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan brobygger» av den grunn? Ikke faen, sa Johan.

Kameraten så ut som et spørsmålstegn, men likefullt rodde de videre.

Snart kom de til et flott hyttefelt som lå idyllisk plassert i en vik.

– Ser du de hyttene der, sa Johan.

– Ja, sa kameraten.

– De hyttene har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan hyttebygger» av den grunn? Ikke faen, sa Johan.

Kameraten forstod fortsatt ingenting, og snart kom de til en stor og flott brygge. Johan fortsatte i samme stilen:

– Ser du den brygga der?

– Ja, sa kameraten.

– Den brygga har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan bryggebygger» av den grunn? Ikke faen.

Johan ristet på hodet og himlet med øynene.

– Men puler du én eneste sau...

HOHO! nå lo vi godt! :-)

Skrevet

Det stemmer ikke. Da blir jeg plaget i stillhet.

Nå vet 'alle' at det går en (eller flere) gærning(er) løse. Om han koser seg med det, dr..... vel jeg i. Jeg har det MYE bedre om alle vet.

Men alle vet at det er en del gærninger på DOL, det er ingenting nytt.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Godt "stakkaren" ikke levde for noen år sida. I en tingbok for 1649 står det om en gutt på 15 år som ble dømt for sodomi, i hans tilfelle seksuell omgamg med ei ku. Han ble dømt til døden. Kua fikk samme straffen! Begge ble brent på bålet.

Å, fytti***... Historien har mye tragisk å by på, gitt.

Men verden er vel i grunnen ikke så mye bedre i dag, hvis vi ser geografisk på det. Dessverre.

Skrevet

Det må bli å mobbe ham for den lille rare tissen, det.

favn da :-)

Jeg hadde også en stalker en gang, det varte riktignok bare noen få dager eller en uke, og flere andre har klaget over det samme. Men det virker som det her er snakk om noe mer..?

Du får heller føle deg beæret da, over at noen gidder å holde på sånn, det er tross alt stort sett bare de rike og berømte forunt. ;-)

Men jada, han har helt sikkert liten tiss. Kanskje innovertiss, til og med.

Skrevet

ps, jeg leste ikke denne innleggsrekka før jeg svarte deg over her..

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Johan og en kamerat var ute og rodde en søndag formiddag.

Etter en stund passerte de en flott bro.

– Ser du den broa der, sa Johan.

– Ja, sa kameraten.

– Den har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan brobygger» av den grunn? Ikke faen, sa Johan.

Kameraten så ut som et spørsmålstegn, men likefullt rodde de videre.

Snart kom de til et flott hyttefelt som lå idyllisk plassert i en vik.

– Ser du de hyttene der, sa Johan.

– Ja, sa kameraten.

– De hyttene har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan hyttebygger» av den grunn? Ikke faen, sa Johan.

Kameraten forstod fortsatt ingenting, og snart kom de til en stor og flott brygge. Johan fortsatte i samme stilen:

– Ser du den brygga der?

– Ja, sa kameraten.

– Den brygga har jeg bygd. Men tror du folk kaller meg «Johan bryggebygger» av den grunn? Ikke faen.

Johan ristet på hodet og himlet med øynene.

– Men puler du én eneste sau...

He-he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...