Gå til innhold

Slik ser altså en sauep**er ut.

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

hehe da jeg var i utlandet for litt siden (dette er helt sant) pågikk det en stor rettsak. Saken var at en kameltemmer var tiltalt for å hatt jevnlig sex med en kamel (eierne hadde oppdaget det).

Da han ble spurt i rettsalen hvorfor han hadde gjort det svarte han:

"I am in love with the camel, and the camel is in love with me"

Forsiden på avisen dagen etter var:

"Camellover talks openly about his relationship with his girlfriend."

Girlfriend var altså kamelen.

Mon tro hva kamelen synes om alt dette? ;)

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• favn

18

• Prozak

15

• keinstein

15

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe da jeg var i utlandet for litt siden (dette er helt sant) pågikk det en stor rettsak. Saken var at en kameltemmer var tiltalt for å hatt jevnlig sex med en kamel (eierne hadde oppdaget det).

hihi - eller *knagg* som de sier her på DOL :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tolket ikke det som en drapstrussel -og regner ikke med at politiet hadde gjort det heller.

Det stod . husker ikke ordrett:

"Sånn går det med kvinner som ikke er lydige;" og så en link til hjun som ble drept med hammer.

Det kan jo tolkes som at vedkommende slang seg med i samtalen om kvinnfolk også - det var i alle fall slik jeg, -og fler med meg oppfattet det.

men om du føler at noen er "etter deg" så tolker du det sikkert anderledes,

Jeg er enig i at det kan tolkes på to forskjellige måter.

Skrevet

Jeg ser egentlig ikke hvordan det kan tolkes som en trussel. Med mindre man faktisk allerede føler seg truet på en eller annen måte, og man begynner å se trusler i alt rundt seg.

"............................................."

Gjest KariKruskakli
Skrevet

I all verden! (det var det jeg hadde fått med meg det sto også, men trodde kanskje det hadde stått noe værre). Det der kan jo like gjerne tolkes som omtrent det motsatte av en trussel, og kanskje mer sannsynlig hverken en trussel eller "det motsatte". Nei, nå får jeg nesten assoasjoner til hysteri-paranoia-tråden om webmaster.

Jeg har ikke det minste paranoia.

Det første jeg leste i denne saken var at favn hadde fått en drapstrussel og derfor ble jeg litt nysgjerrig da serru på hvorda webmaster håndterer slik ting.

Det er ikke jeg som har paranoia. Det er du som gnåler og gnåler på det samme greiene.

Jeg har sagt hvordan det henger sammen nå, og du bør finne noe annet å henge deg opp i.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Helt enig. Jeg tror vi snakker hysteri her - og jeg dr**er i om det er "PK" å si det :-)

".............................................."

Herregud,nå får du meg til å le.

Ta deg en sovepille nå:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Jeg hadde regnet med at slike ting ble fulgt opp og politianmeldt. "

Politianmeldt? Nå må man ikke la paranoian ta overhånd her. Det er tydelig (etter å ha lest denne tråden) at dette innlegget kan tolkes på mange måter og jeg synes det hadde vært ganske drøyt om man kunne politianmeldes for noe man skrev på doktoronline.

Ja, jeg har FORSTÅTT DET:o)

Skrevet

Jeg har ikke det minste paranoia.

Det første jeg leste i denne saken var at favn hadde fått en drapstrussel og derfor ble jeg litt nysgjerrig da serru på hvorda webmaster håndterer slik ting.

Det er ikke jeg som har paranoia. Det er du som gnåler og gnåler på det samme greiene.

Jeg har sagt hvordan det henger sammen nå, og du bør finne noe annet å henge deg opp i.

Jeg har heller ikke sagt at du har paranoia. Jeg kommenterer at det må en del "fantasi" til for å klare å ta det der som en drapstrussel.

Mary Poppins
Skrevet

Ja, jeg har FORSTÅTT DET:o)

Ja jeg ser det nå ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tolket det helt klart som en trussel, men det har sammenheng med at hun skal ha fått lignende innlegg av en skrue over lengre tid.

Ellers er jeg naturligvis enig med dere som skriver at det beste er ignorering. De fleste gir seg da. Men så vidt jeg har forstått har andre innlegg hun har fått blitt slettet rimelig raskt, så jeg har ikke sett dem og vet dermed ikke om de har blitt ignorert eller om de bare har blitt slettet umiddelbart.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har heller ikke sagt at du har paranoia. Jeg kommenterer at det må en del "fantasi" til for å klare å ta det der som en drapstrussel.

Ja, da sier vi det slik:)

Skrevet

Mer en dårlig spøk, spør du meg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tolket det helt klart som en trussel, men det har sammenheng med at hun skal ha fått lignende innlegg av en skrue over lengre tid.

Ellers er jeg naturligvis enig med dere som skriver at det beste er ignorering. De fleste gir seg da. Men så vidt jeg har forstått har andre innlegg hun har fått blitt slettet rimelig raskt, så jeg har ikke sett dem og vet dermed ikke om de har blitt ignorert eller om de bare har blitt slettet umiddelbart.

Jeg kjenner ikke favn som ei skrulle, og jeg tok henne selvfølgelig alvorlig.

At innlegget sikkert kan tolkes på to måter, tror jeg nok.

Og hvis man har hatt noen etter seg i lengre, tolker man det naturlig nok på verste måten.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Både og. De fleste bredbåndsleverandører har dynamisk ip. Men der er veldig vanlig å ha en bredbåndsruter, noe som gjør at man er pålogget isp-ens nett hele tiden, med det resultat at ip-en blir rimelig "permanent". Veggavisen blokkerer ip-adresser, og minst én av administratorene der har påstått til meg at det fungerer bra.

"..........................................."

Jada, jeg har bredbåndsrouter, så jeg vet at det må f.eks strømbrudd til før jeg får ny IP-adresse. Syns det er greit, er ikke så veldig begeistret for pålogginga til Telenor likevel, og med routeren slipper jeg bry meg med det.

Skrevet

Mer en dårlig spøk, spør du meg.

Ja, hvis det var ment negativt, så var det selvfølgelig en dårlig og uakseptabel spøk. Men jeg ser ingen sikre indikasjoner på at dette var noe annet enn "Og i Kina, der spiser de hunder!"

"..............................................."

Skrevet

Og hvis man har hatt noen etter seg i lengre, tolker man det naturlig nok på verste måten.

Ja - jeg løfta i alle fall ikke et øyelokk - jeg så det ikke i en sammenheng - bare husker at jeg syns det var en teit "spøk"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå husker jeg ikke ordlyden i innlegget, men jeg hadde nok også tatt det som en trussel dersom jeg hadde blitt forfulgt av den samme gærningen i ett år.

Men det er klart: Jeg hadde bare skjelt ut faenskapet. :)

Nå har jeg for øvrig ikke sett disse andre innleggene, men jeg oppfatter henne heller ikke som ei skrulle. I hvert fall ikke utover at hun har en noe fanatisk innstilling til mannfolk med aftershave. :)

Skrevet

OG jeg syns ikke den var dum for det at den stod i favn sin tråd - men for at jeg syns vedkommende spøkte med et menneske vi alle har fulgt med på - henne det stod om i avisen.

Gjest Hanneline
Skrevet

Stakkars dyr :(

Skrevet

Det jeg lurer på er hva hun mener med at noen har drevet og "sendt henne meldinger". Det er ingen mulighet til å sende private meldinger på DOL - alt man svarer til en person er åpent for alle.

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...