Gå til innhold

Slik ser altså en sauep**er ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå husker jeg ikke ordlyden i innlegget, men jeg hadde nok også tatt det som en trussel dersom jeg hadde blitt forfulgt av den samme gærningen i ett år.

Men det er klart: Jeg hadde bare skjelt ut faenskapet. :)

Nå har jeg for øvrig ikke sett disse andre innleggene, men jeg oppfatter henne heller ikke som ei skrulle. I hvert fall ikke utover at hun har en noe fanatisk innstilling til mannfolk med aftershave. :)

Sånn går det med kvinner som ikke er lydige.

stod det.

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• favn

18

• Prozak

15

• keinstein

15

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hanneline
Skrevet

Tror du dyret merka noe?

Nei, sauen tok det helt sikkert piano at en idiot med en penis råkket seg i den som om det var et menneske.

Kan da tenke meg at et menneskes penis er noenlunde annerledes enn en vær sin.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det jeg lurer på er hva hun mener med at noen har drevet og "sendt henne meldinger". Det er ingen mulighet til å sende private meldinger på DOL - alt man svarer til en person er åpent for alle.

".............................................."

Jeg vet ikke. Har ikke lest alt dere har skrevet her i kveld. Måtte se Liverpool tape. :(

Men det jeg leste i ettermiddag dreide seg i hvert fall om innlegg her på dol, at hun har blitt plaget av den samme personen i lengre tid, at webbis er involvert og sletter fortløpende, og jeg forsto at disse innleggene har vært i samme bane som det i dag.

Men jeg har ikke sett dem, så jeg aner jo egentlig ikke.

Jeg tenkte i hvert fall som så at hvis innlegg som det i dag stadig vekk dukker opp under hennes poster, er det ikke så merkelig at hun til slutt reagerer.

Skrevet

Tror du det var vondt for sauen?

Hmm, si det, vet ikke, tror du det var godt?

Gjest sol etter regn
Skrevet

Nå som vi hadde så hyggelig, og så begynner du å snakke om sauepikk?

:-)

Dette er derimot en grisepikk:

"En grisepikk er en slags skrue/gjengetapp med motsatte gjenger. Så det man gjør er å bore et hull i den gamle skruen og skru inn grisepikken. Da har man plutselig et håndak på den ødelagte skruen og kan skru den ut. Faren/problemet med en sånn en er at den kan utvide skruen slik at den går tregt i gjengene. Dette kan jo da føre til at grisepikken brekker og da har man bæsja på lokket..."

hvem snakker om sauepikk?

Skrevet

Nå som vi hadde så hyggelig, og så begynner du å snakke om sauepikk?

:-)

Dette er derimot en grisepikk:

"En grisepikk er en slags skrue/gjengetapp med motsatte gjenger. Så det man gjør er å bore et hull i den gamle skruen og skru inn grisepikken. Da har man plutselig et håndak på den ødelagte skruen og kan skru den ut. Faren/problemet med en sånn en er at den kan utvide skruen slik at den går tregt i gjengene. Dette kan jo da føre til at grisepikken brekker og da har man bæsja på lokket..."

Rette navn er ekstratortapp:-)

Skrevet

Ja jeg husker innlegget nå når jeg ser linken - jeg syns det var stygt sagt/plumpt sagt - men oppfattet det aldri som noe som var ment MOT favn....mer som en plump morsomhet over hvordan det går med kvinnfolk som ikke er lydige. i en tråd om kvinner og kvinnedag.

Det var bare trådoverskriften som nevnte noe om kvinnedagen - innholdet gikk på farger.

Men hvordan man tolker/tar en slik tråd avhenger jo VELDIG av hva slags "forhistorie" man har.

Jeg skjønner godt at du flisa, og sikker de aller fleste andre, tok dette som en plump "spøk".

Favns utgangspunkt er dog et annet.

Skrevet

Enkelte ting……

En bonde sitter i den lokale baren og griner høylytt! En mann

kommer inn og spør bonden:

- Hei du, hvorfor sitter du her på denne nydelige dagen, og bærer

deg?

Bonden: - Enkelte ting greier du rett og slett ikke å forklare!

Mannen: - Så da, hva er det som har skjedd som er så forferdelig

da?

Bonden: - Vel, i dag satt jeg bak kua mi og melket. Akkurat da

bøtta var omtrent full, sparket kua bøtta overende med sitt venstre

bein!

Mannen: - OK, men det var vel ikke så galt?!

Mannen: - Jaha, hva hendte videre, da?

Bonden: - Jeg bandt venstre foten til kua fast til båsen på venstre

side!

Mannen: - Ja, og så da?

Bonden: - Ja, jeg satte meg ned igjen og fortsatte å melke.

Akkurat da jeg hadde fått bøtta omtrent full igjen, sparket kua

bøtta overende med sitt høyre bein!!

Mannen: - Igjen?!

Mannen: - Okei da, men hva skjedde videre da?

Bonden: - Jeg bandt høyre foten til kua fast til båsen på høyre

side!

Mannen: - Ja vel, og så da...?!

Bonden: - Ja, jeg satte meg ned og begynte å melke igjen. Og

akkurat da jeg hadde fått bøtta omtrent full igjen, klarte kua å

dælje bøtta overende med halen!

Mannen: - Hmmmm....

Mannen: - Så, hva gjorde du da?

Bonden: - Ja, jeg hadde ikke mer tau! Så jeg tok av meg beltet og

bandt halen til kua fast i taket. I samme øyeblikk ramler buksene

mine ned langs anklene mine, og akkurat da kommer kjerringa mi

inn i fjøset!

Enkelte ting greier du rett og slett ikke å forklare!

*LOL*

Gjest for feig til å ha nick i dag.
Skrevet

Ja, jeg så det! Fin flis......:-(

Hun kan såre og si ting som andre kan ta innover seg. Jeg har opplevd det. Det er lov å være uenig, men man kan beholde respekt for folk likevel. Nå skal jeg samtidig si at man skal ikke trakkasere folk for meningene deres. Nå ser det ut til at hun har møtt på en av alle galninger som finnes på denne siden og det er veldig synd. Det må være lov å ha meninger, men ikke alle greier å ha en rasjonell tankegang når de leser innlegg som "provoserer" slik som denne galningen som har forfulgt favn. Jeg forsvarer ikke galningen så det er sagt, få han bort. Favn prøv å oppgi nicknavn, selvom vedkommende kan skifte, kan man kanskje se hvem man skal ignorere.

mariaflyfly
Skrevet

Og hvorfor det? Fordi ikke en jævla kjeft klarer å ta imot rådet om ignorering. Det er hevet over enhver tvil at hvis alle ignorerte disse idiotene, så ville problemet bli minimalt. Om bare halvparten ignorerte dem, så ville det blitt merkbart mindre. Det er ikke metoden det er noe galt med - det er brukerne. Og ja, det kan selvfølgelig være et argument for at det trengs en ny metode. Men det har blitt presisert hvorfor DOL ikke logger IP-adresser - det er snakk om lov om personvern, og det bør jo ikke være så vanskelig å forstå/akseptere.

"..........................................."

amen.

Gjest krydderbøssa
Skrevet

Jeg kjenner ikke favn som ei skrulle, og jeg tok henne selvfølgelig alvorlig.

At innlegget sikkert kan tolkes på to måter, tror jeg nok.

Og hvis man har hatt noen etter seg i lengre, tolker man det naturlig nok på verste måten.

Favn er definitivt ikke ei skrulle. Men hun har kort vei til å fyke av hengslene.

Dette er det noen erteperer her inne som har funnet ut.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Favn er definitivt ikke ei skrulle. Men hun har kort vei til å fyke av hengslene.

Dette er det noen erteperer her inne som har funnet ut.

"Favn er definitivt ikke ei skrulle. Men hun har kort vei til å fyke av hengslene"

Ikke verre enn meg og mange andre:)

Skrevet

Hmm, si det, vet ikke, tror du det var godt?

litt?

Skrevet

Det var bare trådoverskriften som nevnte noe om kvinnedagen - innholdet gikk på farger.

Men hvordan man tolker/tar en slik tråd avhenger jo VELDIG av hva slags "forhistorie" man har.

Jeg skjønner godt at du flisa, og sikker de aller fleste andre, tok dette som en plump "spøk".

Favns utgangspunkt er dog et annet.

Ja, enig i det - jeg ble bare så overrasket over at det var DET innlegget det var snakk om - - for det husket jeg. Jeg trodde det var en melding som gikk på at favn skulle drepes med øks - i rene ord.

Skrevet

litt?

Hvis hans er på størrelsen som en vær har å stille opp med så kan det hende det var jævlig godt.

Skrevet

Hvis hans er på størrelsen som en vær har å stille opp med så kan det hende det var jævlig godt.

Nå sklir vi ut - men - nei - tør ikke spørre - hehe

Gjest krydderbøssa
Skrevet

"Favn er definitivt ikke ei skrulle. Men hun har kort vei til å fyke av hengslene"

Ikke verre enn meg og mange andre:)

Det er det som er så morsomt;)

Skrevet

hvem snakker om sauepikk?

Linken var nede, og det var utelatt bokstaver.

Skrevet

Rette navn er ekstratortapp:-)

Eller skrueekstraktor. Egentlig ikke så veldig brukbart verktøy. Det som knekker og/eller ruster fast er som regel små skruer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...