Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann !

I dag er det 3 uker og 2 dager siden MA'n. Var i uke 12, og det er andre gang jeg mistet. Første gang var jula 2004 og da i uke 16.

Kjenner at jeg har fått litt nok av hele babyprosjektet nå etter 1 1/2 år med bare tull og tøys. Orket ikke tanken på å bli gravid på nytt for 3 uker siden, trodde det ville ordne seg bare jeg fikk kroppen på plass. Men jeg har faktisk ikke lyst å bli gravid igjen nå heller.

Vi skal vente til lysten kommer tilbake, forhåpentligvis blir det prøving når vi nærmer oss sommeren. Må bare få litt "fred" med kroppen min noen mnd først.Har et stort behov for kontroll, har derfor kjøpt inn kondomer som vi skal bruke inntil videre.

Så nå skal jeg henge her inne fremover våren mens jeg venter på at jeg skal få lyst til å prøve på nytt igjen.

Lykke til da alle prøvere, det er om våren alle dyrene hekker.

Klem fra en litt sliten og lei

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221811-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...