martis Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Er det in el ut med striper i håret nå? skal ha meg en skikkelig klipp og farging av håret fredag, og lurer på om jeg skal stripe det i tillegg... (har halvlangt hår som er oppklipt, og kommer nok ikke til å endre så mye på hårfrisyren) 0 Siter
meg__123! Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 jeg synes det er finere med striper... blir det ikke bare den ene fargen... 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 jeg synes det er finere med striper... blir det ikke bare den ene fargen... Betyr det noe om det er in eller ei? Om du liker striper, så tar du striper. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvis du lurer på hva som er in eller ikke vet sikkert frisøren alt om det. For min del syns jeg det er fint med litt striper for å lage litt liv i håret. Jeg syns det er penest om stripene ikke er altfor smale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.