Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Settlers
Skrevet

Du kan ikke være annet enn trønder eller nordmøring? ;-)

;-) Pga potetgullet?

Gjest togli
Skrevet

;-) Pga potetgullet?

Kombinasjonen potetgull og brun saus :-)

Gjest Settlers
Skrevet

Kombinasjonen potetgull og brun saus :-)

Har du smakt det? Det er kjempegodt :-)

Skrevet

Potetgull er veldig godt sammen med koteletter og steik. Vi pleide ha det når jeg var lita, på søndager og i jula :-) Søndager er det lov med litt potetgull til koteletten da! ;-)

Joda, kan til nød strekke meg så langt. Jeg har fått potetgull til middag i bryllup også jeg.

Gjest togli
Skrevet

Har du smakt det? Det er kjempegodt :-)

Bestevenninna mi er trønder og vi to bodde sammen i et par år i ungdomstida. Det var ikke så rent sjelden vi hadde potetgull i brun saus ;-)

Gjest Settlers
Skrevet

Joda, kan til nød strekke meg så langt. Jeg har fått potetgull til middag i bryllup også jeg.

Ja, der ser du, da er jeg ikke så langt på jordet likevel da, når det til og med blir servert i bryllup :-) Servert til hva, forresten? Steik?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg spiser pommefrites og brunsaus evnt peppersaus til ;)

Skrevet

Ja, der ser du, da er jeg ikke så langt på jordet likevel da, når det til og med blir servert i bryllup :-) Servert til hva, forresten? Steik?

Svinestek ja.

Skrevet

Jeg syns det er rart folk spiser nakkekoteletter, jeg ;o)

Skrevet

Det kommer ann på hva som blir servert til, det...

Gjest nosigns
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Smakene passer jo godt sammen de.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg syns det er rart folk spiser nakkekoteletter, jeg ;o)

Hehe, det syns jeg også. :-o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...