Gå til innhold

Damer

Anbefalte innlegg

Gjest om hudpleie
Skrevet

Bruker dere spesiell krem rundt øynene eller er det greit å bruke vanlig ansiktskrem. Jeg begynner å få rynker.......

Skrevet

Nei, bodylotion,like effektivt! Bare tull à bruke dyre ansiktskremer. Men nà er jeg jo 36, sà det er uansett kjört, hehe.

Gjest om hudpleie
Skrevet

Nei, bodylotion,like effektivt! Bare tull à bruke dyre ansiktskremer. Men nà er jeg jo 36, sà det er uansett kjört, hehe.

Da var det som jeg tenkte. Jeg er et par år yngre enn deg.

Gjest kommer an på
Skrevet

Kommer litt an på ansiktskremen. Har du tørr hud og bruker en litt kraftig ansiktskrem, blir denne ofte tung for den tynne huden rundt øynene, og man får lett poser / tung hud.

En krem som er beregnet for huden rundt øynene, er mye lettere.

Men mange ansiktskremer er sikkert helt ok rundt øynene også.

Skrevet

Da var det som jeg tenkte. Jeg er et par år yngre enn deg.

Babyolje/gel er faktisk ganske bra, og billig... Men så er jeg "bare" 30 da, foreløbig.. :)

Gjest LucySky
Skrevet

Babyolje/gel er faktisk ganske bra, og billig... Men så er jeg "bare" 30 da, foreløbig.. :)

Jeg bruker spesielle (dyre!) kremer rundt øynene og har gjort det i mange år. Heller klær fra Fretex for å ha råd til det.

Det er fordi jeg har lett for å svi i øynene, og spesialkrem, de gode, ordentlige, svir ikke meg i alle fall. Mens ansiktskremen - også den dyre - svir i øynene.

Gjest om hudpleie
Skrevet

Jeg bruker spesielle (dyre!) kremer rundt øynene og har gjort det i mange år. Heller klær fra Fretex for å ha råd til det.

Det er fordi jeg har lett for å svi i øynene, og spesialkrem, de gode, ordentlige, svir ikke meg i alle fall. Mens ansiktskremen - også den dyre - svir i øynene.

Jeg bruker ikke krem helt inntil øynene.

Gjest togli
Skrevet

Jeg bruker øyekrem, men kjøper vanligvis ikke de dyreste. Akkurat nå bruker jeg en fra Nivea.

Bruker du vanlig hudkrem rundt øynene, vil huden under øynene ofte virke tyngre. Øyenkremen er lett og fin. Evt. kan du bruke øyegele.

Gjest gyldenhaar
Skrevet

Det er viktig at kremen ikke inneholder olje da denne har let for å gli inn i øynene. Spesielt viktig hvis du bruker linser også! Kremen skal være lett å ta på, du skal overhodet ikke gni huden rundt øynene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...