Gjest kroppogsjel Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvem var det som la ut tråden om kokosboller i går? Nå kom jeg hjem fra butikken, og _nesten_ uten at jeg visste det, står jeg nå med en 4-pack i hånden. Det kommer til å bli fryktelig vanskelig å motstå denne fristelsen. Det er dårlig gjort å få folk til å få lyst på ting på denne måten. ) På den annen side, jeg kan jo feire meg selv på kvinnedagen i dag. *mmmmmmmmmmmmmm* 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Det var Flisa. *sladre* (Jeg har også tenkt på kokosboller i dag, så). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Pælm kokosbollene etter Flisa. Det var hun som starta hele sirkuset. 0 Siter
Soria Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg så etter kokosboller i dag, men heldigvis ikke før jeg var på europris. Da hadde jeg vært og handlet mat like før, men husket det ikke da 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 var på LIDL og kjøpte en eske med 32 -TRETTITO minikokosboller!!! Og hva er i den esken nå??? LUFT *KVALM og USTABIL* 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg så etter kokosboller i dag, men heldigvis ikke før jeg var på europris. Da hadde jeg vært og handlet mat like før, men husket det ikke da Flaks for deg!!!! 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Pælm kokosbollene etter Flisa. Det var hun som starta hele sirkuset. *HULKER SÅ DET SKUMMER SUKKERSKUM UT AV MUNNVIKENE* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 *HULKER SÅ DET SKUMMER SUKKERSKUM UT AV MUNNVIKENE* Har du fått rabies? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 var på LIDL og kjøpte en eske med 32 -TRETTITO minikokosboller!!! Og hva er i den esken nå??? LUFT *KVALM og USTABIL* Åh fy faen! Tylla du i deg 32 kokosboller? *vantro* 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 var på LIDL og kjøpte en eske med 32 -TRETTITO minikokosboller!!! Og hva er i den esken nå??? LUFT *KVALM og USTABIL* Ikke gå ut. Noen kan tro at du har rabies. (Skummer og er ustabil) :0 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har du fått rabies? Noe fra Tyskland er det i alle falllll.... *SKUM SKUM* pepe, pepe 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Noe fra Tyskland er det i alle falllll.... *SKUM SKUM* pepe, pepe Jeg har vært for lite på dol i det siste. Hvem faen er denne pepe? 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Åh fy faen! Tylla du i deg 32 kokosboller? *vantro* Fjortissen tror hun spiste 7, kanskje - sier hun.Resten tok jeg -rett etter middagen.... ....jeg trenger hjelp. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Fjortissen tror hun spiste 7, kanskje - sier hun.Resten tok jeg -rett etter middagen.... ....jeg trenger hjelp. Du overgår til og med en kollega der jeg jobba før, hun kjørte i seg 12 punsjeboller før lunsj. *kvalm* 0 Siter
Gyda Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 var på LIDL og kjøpte en eske med 32 -TRETTITO minikokosboller!!! Og hva er i den esken nå??? LUFT *KVALM og USTABIL* Hehe. Kjøpte du den esken jeg beskrev i den forrige tråden? De med både hvit, lys og mørk sjoklade på? Jeg har også nesten forspist meg på de bollene! Litt for gode! 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har vært for lite på dol i det siste. Hvem faen er denne pepe? hysj 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hehe. Kjøpte du den esken jeg beskrev i den forrige tråden? De med både hvit, lys og mørk sjoklade på? Jeg har også nesten forspist meg på de bollene! Litt for gode! Det var DEG ja! *knøvle* Jeg MÅTTE på Lidl for å kjøpe oljesåpe.....sa gubben....og så sa det *PING* i huet -og der satt "Gyda's" lille djevel på skuldra mi og sa: "se deg rundt etter den esken med mini-kokosboller -såpen er i andre enden ved kassene -det er laaaaaangt dit!" ......så 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Du overgår til og med en kollega der jeg jobba før, hun kjørte i seg 12 punsjeboller før lunsj. *kvalm* Kan du skjønne at det går an? Og det er alltid rett etter middag jeg får slike kick - bør ut og løpe jeg altså - til våren. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Glemte deg i all min kvalme og ydmykelse og skam: GRATULERER MED KVINNEDAGEN!!!! - ta deg en bolle'a! :-) 0 Siter
Yia Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hehe. Kjøpte du den esken jeg beskrev i den forrige tråden? De med både hvit, lys og mørk sjoklade på? Jeg har også nesten forspist meg på de bollene! Litt for gode! Herre min gud, finnes kokosboller med hvit sjokolade? Må ha! Er de bare å få kjøpt på Lidl? Bor milevis fra nærmeste Lidl... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.