Gå til innhold

Bryllupsgaver

Anbefalte innlegg

Gjest Thinking
Skrevet

Hei folkens!

Noen som har gode forslag til bryllupsgave til en venninne?=) Da setter jeg stor pris på å få høre forslagene! =)

Gjest Thinking
Skrevet

Jeg skulle også spørre om noen gode forslag til bryllupsgave til "svigermor" =)

Skrevet

Karaffel. :-)

Jeg skulle akkurat til å skrive det. *s* Vin og vann.

Gjest Thinking
Skrevet

Jeg skulle akkurat til å skrive det. *s* Vin og vann.

Tusen takk for tips! Vil gjerne ha flere også! =)

Har man både vin og vann i karaffel? Eller er den bare til vann? (*føler seg litt dum når hun spør*) =)

Skrevet

Tusen takk for tips! Vil gjerne ha flere også! =)

Har man både vin og vann i karaffel? Eller er den bare til vann? (*føler seg litt dum når hun spør*) =)

Nei, jeg mener to forskjellige. En vinkaraffel og en vannkaraffel. Rosendahl har noen fine.

Og så finnes det div tilbehør - bl.a. lokk til vannkaraffelen, helletut og pyntekork til vinkaraffelen.

Og ikke nok med det - *s* det finnes også olje-/eddik-karaffel også.

Du finner alt på denne siden her (blant mye annet):

http://www.presanger.no/default.asp

Skrevet

Vi satte stor pris på å få:

Sølvbestikk. Hardangerbestikk. Krystallglass. Service. (Alt dette i de mønstrene vi samler på.)

Ellers fikk vi en flott lampe, brettspill, sengeklær, bilder, lysestaker, duker, og jeg husker ikke alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...