siriil Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 om hvordan en blir webmaster, men jeg var vist ikke svar verdig ?? kansje noen andre kan svare meg, jeg spør bare av nysjerrighet og litt siden noen åpenbart føler seg forsjellig behandlet.. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Du søker jo jobb som webmaster, og har passende kompetanse. Det er ihvertfall den åpenbare måten :-) Det er litt forskjellig hva en slik stilling innebærer. Det som kalles "webmaster" her på DOL, kalles oftere Admin (administrator) eller Moderator på andre fora. En webmaster er ofte en som har ansvar for en website - det trenger ikke ha noe med forum-administrering og/eller moderering å gjøre. ".............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg er webmaster på 3 ulike steder - det krever ikke stort annet enn at du skjønner publiseringsverktøyet. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg er webmaster på 3 ulike steder - det krever ikke stort annet enn at du skjønner publiseringsverktøyet. Det er neppe det samme her - men jeg synes de burde hatt tydelig skille mellom webmaster og moderator :-) "........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Det er neppe det samme her - men jeg synes de burde hatt tydelig skille mellom webmaster og moderator :-) "........................................." Ja ikke sant? hehe - jeg er redaktør, sjef, webmaster, skribent, designer og alt jeg 0 Siter
sheba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Ja ikke sant? hehe - jeg er redaktør, sjef, webmaster, skribent, designer og alt jeg jepp:-) Flisa kan brukes til alt mulig! hehehe men det er jo ingen nyhet?? eller?? roter jeg igjen nå; huffameg;-) *knegg* 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 jepp:-) Flisa kan brukes til alt mulig! hehehe men det er jo ingen nyhet?? eller?? roter jeg igjen nå; huffameg;-) *knegg* Jeg er som et svart skjørt - kan brukes til alt 0 Siter
sheba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg er som et svart skjørt - kan brukes til alt *humre* skulle ønske jeg var sånn! 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg er som et svart skjørt - kan brukes til alt ...eller potet, de kan også brukes til det meste:-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 *humre* skulle ønske jeg var sånn! I små nok foreninger (med 2 medlemmer og sånn...hehe) så er det faktisk mulig - jeg har større problemer med å nå opp der hvor det er 600 med 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 ...eller potet, de kan også brukes til det meste:-) Men det er ikke så Fedon :-) 0 Siter
sheba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 I små nok foreninger (med 2 medlemmer og sånn...hehe) så er det faktisk mulig - jeg har større problemer med å nå opp der hvor det er 600 med aha!!! tror jeg starte i kveld jeg:-) med 3 sovende barn i huset, ellers er det bare meg! johoo, jeg er sjefen;-) hehehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 De hadde en stillingsannonse på Aetat for ikke så lenge siden.. 0 Siter
bb71 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 De hadde en stillingsannonse på Aetat for ikke så lenge siden.. ...og kvalifikasjonskravene var??? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 De hadde en stillingsannonse på Aetat for ikke så lenge siden.. Søkte du? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 ...og kvalifikasjonskravene var??? Kvalifikasjoner? For et vanskelig ord. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 ...og kvalifikasjonskravene var??? At du er aktiv på msn og medlem av en klan. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 At du er aktiv på msn og medlem av en klan. ja fanken- - sant det - det er vi jo.... 0 Siter
sheba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 At du er aktiv på msn og medlem av en klan. *sheba føler seg knølttliten* Men!!!: kommer tilbake og tar DEG! uahahaha! vart du skræmt no??????!! Neh, tenkte ikke det!! *flire* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 At du er aktiv på msn og medlem av en klan. Jeg fikk sef. jobben med en gang ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.