Gjest M.Angelica Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Søkte du? Så klart! Har jo dolere på msn og greier ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 ...og kvalifikasjonskravene var??? Synes SDD oppsummerer ganske bra ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 *sheba føler seg knølttliten* Men!!!: kommer tilbake og tar DEG! uahahaha! vart du skræmt no??????!! Neh, tenkte ikke det!! *flire* har'u drekki? : 0 Siter
sheba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 har'u drekki? : hæ?? hahaha neida, ble bare litt revet med... sitter faktisk med eksamensoppgave på "networking and security" huffameg for en oppgave, bør vel spørre prozak om råd!!!!:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 *sheba føler seg knølttliten* Men!!!: kommer tilbake og tar DEG! uahahaha! vart du skræmt no??????!! Neh, tenkte ikke det!! *flire* Nei, jeg ble ikke skremt. Bare sjarmert i senk. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Ja ikke sant? hehe - jeg er redaktør, sjef, webmaster, skribent, designer og alt jeg Jeg er alle fagpersonene her! *Sjeeni* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Så klart! Har jo dolere på msn og greier ;o) Har sendt deg laaang mail - du kan bare slette om du ikke orker lese... Skrev vel egentlig mer for egenterapi enn svar 0 Siter
sheba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Nei, jeg ble ikke skremt. Bare sjarmert i senk. *ler* jaggu tror jeg ikke at døra foran nesa mi er din;-) knakk, knakk!! så får resten av dolgjengen gruble videre, men jeg må sove;-) (tror de!!) *ler rått* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har sendt deg laaang mail - du kan bare slette om du ikke orker lese... Skrev vel egentlig mer for egenterapi enn svar Jeg orker og lese, sjekker nå 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *ler* jaggu tror jeg ikke at døra foran nesa mi er din;-) knakk, knakk!! så får resten av dolgjengen gruble videre, men jeg må sove;-) (tror de!!) *ler rått* Jeg vet ikke hva du har drukket i kveld, men det funker i hvert fall. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg er alle fagpersonene her! *Sjeeni* Jeg er bare vikar. For det meste sovende nattevakt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg er bare vikar. For det meste sovende nattevakt. Godt at du har en jobb du kan sove litt på også... Ble det sent for deg i går? På den ordinære jobben altså? 0 Siter
Gyda Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Godt at du har en jobb du kan sove litt på også... Ble det sent for deg i går? På den ordinære jobben altså? Nei, i går gikk jeg hjem halv fire for å kjøre frøkena på danseskole. Det var i grunn deilig. Takk for omtanken! ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Nei, i går gikk jeg hjem halv fire for å kjøre frøkena på danseskole. Det var i grunn deilig. Takk for omtanken! ) Bare hyggelig jeg bør vel si takk tilbake for omtanken når det gjelder kapslene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.