Gå til innhold

Kvinnedagen - tenk på medsøstre i Iran

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sometimes a single mullah serves as judge, jury and executioner. Hadji Rezai is the mullah judge of the small city of Neka. When Atefeh Rajabi, a young and psychologically unstable girl, refused to be his "temporary" wife, Rezai framed her with the blessings of the high court in Tehran. Allegations of sexual misconduct were fabricated against her, so that she could be brought to “justice” according to the scorned Rezai, who personally hung the noose around Atefeh’s neck. Rezai’s last words to the dying young girl: “This will teach you to disobey!”"

Skrevet

Og dette er et land vi har ambasade i? Og dette er et land som kan stå trygt ved siden av og se på at Irak blir invadert av oljetørste nato-tropper? Uff.

"............................................."

Skrevet

Ja, og de blir også steinet om de skulle være så "syndige" og bli voldtatt!

Men nå er Irans leder temmelig idiot også da, mye som stinker i det landet...

Gjest togli
Skrevet

*grøsser*

Vi vet ikke hvor godt vi har det! :-(

Gjest Hanneline
Skrevet

"Sometimes a single mullah serves as judge, jury and executioner. Hadji Rezai is the mullah judge of the small city of Neka. When Atefeh Rajabi, a young and psychologically unstable girl, refused to be his "temporary" wife, Rezai framed her with the blessings of the high court in Tehran. Allegations of sexual misconduct were fabricated against her, so that she could be brought to “justice” according to the scorned Rezai, who personally hung the noose around Atefeh’s neck. Rezai’s last words to the dying young girl: “This will teach you to disobey!”"

Ja jøss...og her i landet sitter kvinnene å roper ut om sine rettigheter til orgasme og kåthet.

Det til å bli flau over, det må da finnes større saker her i samfunnet å kjempe for. Som likestilt lønn..

Skrevet

Ja jøss...og her i landet sitter kvinnene å roper ut om sine rettigheter til orgasme og kåthet.

Det til å bli flau over, det må da finnes større saker her i samfunnet å kjempe for. Som likestilt lønn..

Her er jeg veldig enig med deg!! Er så dønn lei av vaginaatlas og kåtetspjatt - som om vi aldri har hørt det før. Det finnes langt viktigere saker å fronte, men det spørs om det er like lett å få spalteplass i Dagbladet for sånt..

Skrevet

Her er jeg veldig enig med deg!! Er så dønn lei av vaginaatlas og kåtetspjatt - som om vi aldri har hørt det før. Det finnes langt viktigere saker å fronte, men det spørs om det er like lett å få spalteplass i Dagbladet for sånt..

En grei blanding hadde jo vært ok. Men jeg vet ikke om det hjelper så mye om dabladet begynner å putte bilder av halshugde og hengte kvinner på forsiden.

Skrevet

En grei blanding hadde jo vært ok. Men jeg vet ikke om det hjelper så mye om dabladet begynner å putte bilder av halshugde og hengte kvinner på forsiden.

Dagbladet hadde jo en serie om omskjæring for en tid tilbake, det skal de ha!

Jeg vil også ha en balansegang i avisene, bare hengte kvinner i avisa blir i dystreste laget selv på kvinnedagen.

Litt mer seriøsitet, og litt mindre pjatt, det hadde ikke skadet :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...