Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mange typer hormoner det er i menneskekroppen? Og evt. hvilke hovedgrupper de deles opp i? Eks kjønnshormoner osv.

Takk for svar!

Gjest trultemor25
Skrevet

Ta og søk litt rundt på nettet, kanskje du finner ut av det.

Skrevet

Ta og søk litt rundt på nettet, kanskje du finner ut av det.

Det har jeg selvfølgelig gjort. Har skrevet mange sider om emnet, hva hormoner er, deres oppgave etc. Nevnt mange forskjellige hormoner osv. Men føler jeg mangler konkret faktastoff om hvor mange hormoner det er totalt og hvilke hovedgrupper de deles opp i. Skal på biblioteket i morgen og låne noen bøker, helseleksikon etc. Så finner jeg nok ut av det. Hadde bare håpet at noen kloke hoder her kanskje viste det : )

Gjest trultemor25
Skrevet

Det har jeg selvfølgelig gjort. Har skrevet mange sider om emnet, hva hormoner er, deres oppgave etc. Nevnt mange forskjellige hormoner osv. Men føler jeg mangler konkret faktastoff om hvor mange hormoner det er totalt og hvilke hovedgrupper de deles opp i. Skal på biblioteket i morgen og låne noen bøker, helseleksikon etc. Så finner jeg nok ut av det. Hadde bare håpet at noen kloke hoder her kanskje viste det : )

Det er mange måter å klassifisere hormoner på. Alt fra hvor de blir produsert, til hva de gjør for noe og hva de er bygget opp av/består av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...