Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem og har innsett at jeg er sjalu på min kjæreste!

Bare den minste ting, f.eks når han snakker med en annen jente er jeg på tuppa med en gang. Dette er veldig slitsomt både for meg og han. Det er også veldig vanskelig å snakke med han om slike ting, da han ikke vil snakke om dette.

Så vidt jeg vet har han aldri vært bortpå noen annen jente mens vi har vært sammen, men alikevel klarer jeg ikke roe meg. Han er en kjempe gutt, og vil ikke skade han på noe vis med min sjalusi.

Jeg har skjønt at jeg må skaffe meg noe hjelp på et vis, men vet ikke om det finnes noe kurs eller om jeg rett og slett må oppsøke en psykolog? Og hvor mye må jeg eventuelt batale for noe lignende?

Hvis du har noe annet råd så tar jeg gjerne i mot! Er håpløst forvirra for tiden..På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221860-sjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lady_Butterfly

Alle kan være sjalu av og til, men det høres litt ektremt ut... Har du hatt det slik lenge?

Har du tenkt over grunnen til sjalusien?? -> Har han gitt deg grunn til å være sjalu? Hvordan er det med selvbildet ditt for tiden? Gjennomgår du forandringer? Synest du at han gir deg for lite oppmerksomhet?

Tenk over dette før du eventuellt søker profesjonell hjelp.. Slikt har vanligvis en svært enkel grunn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221860-sjalusi/#findComment-1658648
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...