Gjest printa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Dette har jeg visst i mange år allerede. Godt å få det endelig bekreftet.;-) http://www.nationen.no/helse/article1981045.ece 0 Siter
petter smart Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Så nå slutter dere kvinner kanskje å klage når vi menn sier at vi er syke. Vi ER sykere enn dere. Bit tenna sammen og plei oss :-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 hehe, ikke lett å være mann. Rottene har rottet seg sammen for dem 0 Siter
Gjest printa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Så nå slutter dere kvinner kanskje å klage når vi menn sier at vi er syke. Vi ER sykere enn dere. Bit tenna sammen og plei oss :-) Ja, alt blir lettere når plagene blir diagnostisert. Det er vanskelig å leve slik i uvissa, dere menn skulle bare visst. Klart dere skal få pleie nå. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *he he* Så du forresten Frustrerte fruer på tirsdag? Der ektemannen brukte som "pressmiddel" overfor kona hvor ille han ville bli hvis han ble syk? *lol* Jeg lo så mye av det at mannen min til slutt ble sittende og SE på meg! *ha ha* 0 Siter
Gjest printa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *he he* Så du forresten Frustrerte fruer på tirsdag? Der ektemannen brukte som "pressmiddel" overfor kona hvor ille han ville bli hvis han ble syk? *lol* Jeg lo så mye av det at mannen min til slutt ble sittende og SE på meg! *ha ha* Nei, jeg gjorde ikke det. Men det er en morsom serie, hvor mangt er tatt på kornet. *lol* 0 Siter
laban Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *he he* Så du forresten Frustrerte fruer på tirsdag? Der ektemannen brukte som "pressmiddel" overfor kona hvor ille han ville bli hvis han ble syk? *lol* Jeg lo så mye av det at mannen min til slutt ble sittende og SE på meg! *ha ha* * fnis * Jeg ser ikke på fruene, men jeg kjenner situasjonen hvor jeg ler veldig av slike scener og gubben ser skjevt på meg... 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 * fnis * Jeg ser ikke på fruene, men jeg kjenner situasjonen hvor jeg ler veldig av slike scener og gubben ser skjevt på meg... Historien var - kort fortalt: Hun er er karrierekvinne - han er hjemmeværende (tidligere var det omvendt, men pga at hun rotet det til for han i jobben ved å kontakte sjefen om diverse bla-bla-bla så mistet han jobben og derfor måtte hun ut i arbeid istedet). Anyway - hun rusher hjem fra jobb midt på dagen fordi hun har fått beskjed fra mannen om at det er krise. Vel hjemme finner hun mannen sin UTENFOR huset. "krisen" er at barna har fått vannkopper, og ettersom han aldri har hatt vannkopper, tør han ikke stelle barna i frykt for å bli smittet selv. Hun himler selvsagt med øynene og sier at dette må han da kunne klare å ta seg av, hun må jobbe etc etc. Han poengterer at hvis hun synes han er ille NÅ, bare tenk på hvordan han blir hvis han blir syk!!! Hun stopper umiddelbart opp taleflommen - tenker seg om et øyeblikk - og sier "jeg ringer jobben og sier jeg blir hjemme noen dager" *he he* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *he he* Så du forresten Frustrerte fruer på tirsdag? Der ektemannen brukte som "pressmiddel" overfor kona hvor ille han ville bli hvis han ble syk? *lol* Jeg lo så mye av det at mannen min til slutt ble sittende og SE på meg! *ha ha* *ler* Mannen min titta litt beskjemmet på meg under den scenen :-)) 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Nei, jeg gjorde ikke det. Men det er en morsom serie, hvor mangt er tatt på kornet. *lol* Du bør få med deg reprisen! ;-) Evt lese mitt mini-resymé av nevnte scene i innlegg til laban lenger opp! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *ler* Mannen min titta litt beskjemmet på meg under den scenen :-)) *knegg* 0 Siter
Gjest printa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Du bør få med deg reprisen! ;-) Evt lese mitt mini-resymé av nevnte scene i innlegg til laban lenger opp! ;-) *Typisk mannfolk* Har man i utgangspunktet to barn og en mann, så har man egentlig tre barn. Det er vel sant som det sies, begynner å skjønne nå! Vet du forresten når reprisen går, sånn med det samme? 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *Typisk mannfolk* Har man i utgangspunktet to barn og en mann, så har man egentlig tre barn. Det er vel sant som det sies, begynner å skjønne nå! Vet du forresten når reprisen går, sånn med det samme? Er ikke helt sikker, men kanskje mandag i neste uke??? Sjekk på tv2.no! :-) 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 dette her skal jeg ALDRI vise til samboeren min 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *Typisk mannfolk* Har man i utgangspunktet to barn og en mann, så har man egentlig tre barn. Det er vel sant som det sies, begynner å skjønne nå! Vet du forresten når reprisen går, sånn med det samme? Mandag, ganske seint på kvelden. 0 Siter
petter smart Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Historien var - kort fortalt: Hun er er karrierekvinne - han er hjemmeværende (tidligere var det omvendt, men pga at hun rotet det til for han i jobben ved å kontakte sjefen om diverse bla-bla-bla så mistet han jobben og derfor måtte hun ut i arbeid istedet). Anyway - hun rusher hjem fra jobb midt på dagen fordi hun har fått beskjed fra mannen om at det er krise. Vel hjemme finner hun mannen sin UTENFOR huset. "krisen" er at barna har fått vannkopper, og ettersom han aldri har hatt vannkopper, tør han ikke stelle barna i frykt for å bli smittet selv. Hun himler selvsagt med øynene og sier at dette må han da kunne klare å ta seg av, hun må jobbe etc etc. Han poengterer at hvis hun synes han er ille NÅ, bare tenk på hvordan han blir hvis han blir syk!!! Hun stopper umiddelbart opp taleflommen - tenker seg om et øyeblikk - og sier "jeg ringer jobben og sier jeg blir hjemme noen dager" *he he* Jeg har hatt vannkopper i voksen alder og det var ingen dans på roser. Jeg ble vesentlig sykere enn barn normalt blir. Så han hadde jo faktisk et poeng. 0 Siter
Gjest stakkars he he Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har hatt vannkopper i voksen alder og det var ingen dans på roser. Jeg ble vesentlig sykere enn barn normalt blir. Så han hadde jo faktisk et poeng. Du følte nok bare at du ble sykere enn barn normalt blir. Typisk mannfolk. Og nå gikk du rett i fella 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har hatt vannkopper i voksen alder og det var ingen dans på roser. Jeg ble vesentlig sykere enn barn normalt blir. Så han hadde jo faktisk et poeng. Min mor fikk kusma samtidig med noen av oss barna, og hun var veldig mye sykere enn oss, så jeg skjønner at det er ille. Men det som var gjenkjennelig i denne historien er at denne damen heller godtok de problemene hun fikk på jobben (ekstremt karriere-sted med masse press etc etc) fremfor å måtte forholde seg til en syk mann! *knegg* En annen sak er jo at mannen kunne ha blitt smittet forlengst, ettersom barna jo er smittebærere også FØR utslettene dukket opp! ;-) Uansett ble det nokså komisk med en mann som holdt seg utendørs hele dagen og først våget seg inn etter at alle barna var i seng... *he he* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har hatt vannkopper i voksen alder og det var ingen dans på roser. Jeg ble vesentlig sykere enn barn normalt blir. Så han hadde jo faktisk et poeng. Det har jeg også hatt. Jeg følte meg faktisk ikke særlig syk, og nå skjønner jeg jo hvorfor ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.