Gå til innhold

Intervju hos Manpower

Anbefalte innlegg

Gjest Jobbsøkerinnen
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen har vært på intervju hos Manpower, og kan dele noen erfaringer med meg?

Jeg har vært på en 10-min. presentasjon av meg selv allerede. Derfra ble jeg sendt videre til et dybdeintervju i morgen.

Jeg har inntrykk av at dette vil foregå som et veldig tradisjonelt jobbintervju? Muligens med innlagte tester?

Kan noen si noe om dette? Spørsmålene? Hvor lang tid tar det? Fikk dere noe jobb?

Skrevet

Jeg var på et slikt intervju for mange år siden. Var i Manpower i mange år. Kan jo være forskjellig nå da, men det var mange skjema med spørsmål og praktiske tester på pc'n. Veldig bra og effetktive. De fant ut din styrke og svakhet.

Gjest vioola
Skrevet

jeg kjenner to som jobber i manpower for tida. en i oslo og en i sarpsborg og det er hvis mer en nok vikaroppdrag å få . lykke til

Gjest Jobbsøkerinnen
Skrevet

Jeg var på et slikt intervju for mange år siden. Var i Manpower i mange år. Kan jo være forskjellig nå da, men det var mange skjema med spørsmål og praktiske tester på pc'n. Veldig bra og effetktive. De fant ut din styrke og svakhet.

Takk for svar!

Hva slags praktiske tester fikk du? Tester relatert til dine kvalifikasjoner, eller generelle tester? Test av kunnskaper innen programvare?

Gjest Jobbsøkerinnen
Skrevet

jeg kjenner to som jobber i manpower for tida. en i oslo og en i sarpsborg og det er hvis mer en nok vikaroppdrag å få . lykke til

Takk for svar! Jeg håper de vil tilby meg en jobb også :-)

Gjest vioola
Skrevet

Takk for svar!

Hva slags praktiske tester fikk du? Tester relatert til dine kvalifikasjoner, eller generelle tester? Test av kunnskaper innen programvare?

som regel får du bare et kort oppdrag første gangen..kanskje bare for 14 dager i første omgang. Gjør du en god jobb og blir godt likt er det lett å få masse oppdrag. Så på første oppdraget er det ihvertfall viktig å være kjempepositiv og sånn

Skrevet

Takk for svar!

Det kommer nok an på hva type jobb du søker. Jeg er sekretær og de praktiske testene jeg fikk den gang var hovedsaklig word og exel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...