Gå til innhold

Svimerker på setet i bilen...

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Hjelp, mistet selvfølgelig røyklen i bilen i dag og det ble 3 relativt godt synlige smimerker i seteryggen...

Hvor mye "taper" jeg på dette ved et salg? Bilen er en 2004 modell Mazda6.

Gruer meg sååå jævlig til sambo ser det...

Skal aldri ALDRI røyke i bilen mer, men det hjelper jo ikke akkurat nå!!!!

Skrevet

Vanskelig å si hva du vil tape på dette, det kommer helt an på hvor godt det synes.

Skal dette ordnes så må jo sete skiftes, noe som ikke vil lønne seg. Det koster flere tusen i tilfelle. Men det er ikke sikkert at det blir trukket noe for det heller når du selger den.

Du får nok så øra henger når sambo får se dette:-)....men det har du i grunnen fortjent.

petter smart
Skrevet

Du taper mer på at bilen er innrøyket og lukter dritt, om det kan være en trøst.

Gjest prust
Skrevet

Jeg hadde IKKE villet kjøpe den bilen, ikke pga svimerkene, men pga røyklukten.

Aldri i verden om jeg ville ha kjøpt en bil som var innrøykt :-(

Forøvrig er Mazda 6 en fin bil :-)

Gjest prust
Skrevet

Du taper mer på at bilen er innrøyket og lukter dritt, om det kan være en trøst.

Det var akkurat det samme som jeg sa :-)

Fysj, som det lukter av innrøykte biler!

Skrevet

Enig!

Gjest eks-passat
Skrevet

Har gjort akkurat det sammen, sneipen (av en ferdigsigg) hadde svidd seg laaaangt inn i setet. Setene var sorte, røyka ikke mye i bilen, brukte aldri askebegeret, vinduet alltid oppe.

Da vi solgte bilen i vår, kommenterte ikke bilforhandleren noe om at det luktet røyk (han røyka selv), jeg sa ingenting om hullet i seteryggen ..... og vi var kjempefornøyde med det vi fikk igjen for den :).

Jeg sa ingenting til sambissen min ....

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Har gjort akkurat det sammen, sneipen (av en ferdigsigg) hadde svidd seg laaaangt inn i setet. Setene var sorte, røyka ikke mye i bilen, brukte aldri askebegeret, vinduet alltid oppe.

Da vi solgte bilen i vår, kommenterte ikke bilforhandleren noe om at det luktet røyk (han røyka selv), jeg sa ingenting om hullet i seteryggen ..... og vi var kjempefornøyde med det vi fikk igjen for den :).

Jeg sa ingenting til sambissen min ....

Jeg røyker og lite i bilen, vinduet oppe, ikke brukt askebeger... Men jeg kan ikke la være å si det til sambisen, han ser det jo tvert...!!!

Herregud, jeg gruer meg, vet det kommer til å bli et helvete!!!

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Denne skriver jeg under på! Som ikke-røyker ville jeg aldri kjøpt en bil det er røykt i.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg hadde IKKE villet kjøpe den bilen, ikke pga svimerkene, men pga røyklukten.

Aldri i verden om jeg ville ha kjøpt en bil som var innrøykt :-(

Forøvrig er Mazda 6 en fin bil :-)

Enig med deg, innrøkte biler blir bare ikke kjøpt.

Gjest prust
Skrevet

Enig med deg, innrøkte biler blir bare ikke kjøpt.

Heller ikke en som er full av hundehår!

Husker en gang vi skulle prøve en bil. Kjørte et par-tre mil for å prøve bilen. Han som skulle selge den, hadde absolutt ikke rengjort den. Den var FULL av hundehår :-(

Ikke snakk om at jeg ville prøve den (er allergisk, men mest fordi det var ekkelt)!

Mannen min prøvde den for skams skyld, men jeg hadde allerede bestemt meg for at vi ikke skulle kjøpe den!

Skrevet

Jeg røyker og lite i bilen, vinduet oppe, ikke brukt askebeger... Men jeg kan ikke la være å si det til sambisen, han ser det jo tvert...!!!

Herregud, jeg gruer meg, vet det kommer til å bli et helvete!!!

Må le litt av dere som røyker. Det virker som om luktproblemet med å røyke i bil er borte så lenge dere har vinduet oppe.

En ikke-røyker har en helt annet nese for sånt enn dere røykere har. Dere kjenner ikke at dere lukter SVÆRT ILLE av dere lenge etter at dere har tatt dere en røyk heller.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Jeg er imponert over at du fikk til svimerker i seteryggen.... Akrobatisk røyker ! Sikkert sambo som blir mest sint for dette og ikke så mye å tape på det ved et ev. salg - tror jeg. Er bilen innrøkt så er det et større problem enn svimerkene. Ville aldri kjøpt en bil det er røkt i!

Mitt råd. Stump røyken!

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Hadde ikke spilt noen rolle om det var svimerker på setet eller ikke for min del, jeg hadde ikke kjøpt en bil det var røyket i uansett.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Må le litt av dere som røyker. Det virker som om luktproblemet med å røyke i bil er borte så lenge dere har vinduet oppe.

En ikke-røyker har en helt annet nese for sånt enn dere røykere har. Dere kjenner ikke at dere lukter SVÆRT ILLE av dere lenge etter at dere har tatt dere en røyk heller.

Prøvd å sitte på bussen når det kommer inn en røyker som stumpa sig'en i det han satte foten på stigtrinnet og selvfølgelig klasker ræva på setet ved siden av deg? Jævlig er det!

Skrevet

Prøvd å sitte på bussen når det kommer inn en røyker som stumpa sig'en i det han satte foten på stigtrinnet og selvfølgelig klasker ræva på setet ved siden av deg? Jævlig er det!

Hehe, ja du sier noe, fytti katta.

Skrevet

Hadde ikke spilt noen rolle om det var svimerker på setet eller ikke for min del, jeg hadde ikke kjøpt en Mazda6 uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...