Gå til innhold

femåring fikk barn

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Hvordan ble hun gravid lurer jeg på.

Skrevet

Overgrep...

Men vet ikke om jeg tror på hele greia....

Skrevet

Det der tror jeg ikke på.

Ikke jeg heller. Det kan ikke være fysisk mulig for en femåring å bære frem et barn. Og hvis det er sant, vil jeg helst ikke vite det.

Uffameg.

Skrevet

FOR sykt til å være sant, tror nå jeg.. Men hvis ikke - stakkars stakkars jente, noen har jo gjort overgrep på henne.

Skrevet

Det samme tenkte jeg - -motbydelig.

Skrevet

Ikke jeg heller. Det kan ikke være fysisk mulig for en femåring å bære frem et barn. Og hvis det er sant, vil jeg helst ikke vite det.

Uffameg.

Keisersnitt, står det.

petter smart
Skrevet

Overgrep...

Men vet ikke om jeg tror på hele greia....

Er det fysisk mulig for en voksen mann å få plass til penisen inne i skjeden på en 5-åring?

Skrevet

Er det fysisk mulig for en voksen mann å få plass til penisen inne i skjeden på en 5-åring?

Det vil jeg helst ikke tenke på, men menn er jo ulikt utrustet.

Skrevet

Keisersnitt, står det.

"Det kan ikke være fysisk mulig for en femåring å bære frem et barn."

Med det mener jeg å bære et barn i magen sin til barnet er så stort at det er levedyktig.

Skrevet

Et særdeles ubehagelig tema, men det var en sak fra Afrika for en tid tilbake om en baby som ble voldtatt, fordi det er en nokså utbredt overtro om at samleie med en jomfru kunne kurere for aids.... :-((

Skrevet

"Det kan ikke være fysisk mulig for en femåring å bære frem et barn."

Med det mener jeg å bære et barn i magen sin til barnet er så stort at det er levedyktig.

Ok, sånn ja. Nei, det høres søkt ut.

Skrevet

Et særdeles ubehagelig tema, men det var en sak fra Afrika for en tid tilbake om en baby som ble voldtatt, fordi det er en nokså utbredt overtro om at samleie med en jomfru kunne kurere for aids.... :-((

Neppe uten at babyen ble alvorlig skadd...

Skrevet

Neppe uten at babyen ble alvorlig skadd...

Ja, huff, mener det sto at hun ble veldig skadet av det.

*ufattelig fælt*

Gjest blue cucumber
Skrevet

står at hun fikk sin første menstruasjon da hun var 8 måneder!!

Det kan da ikke være mulig? Eller er det et slags sjeldent syndrom som gjør at man kommer i pupertene i superfart?

Skrevet

Ja, huff, mener det sto at hun ble veldig skadet av det.

*ufattelig fælt*

Skulle vært hengt etter ballene, vet du.

Skrevet

Det der er bare piss. Det er rett og slett ikke mulig - det ville kreve millioner av år med evolusjon for at en menneskekropp skulle kunne endre seg nok til å muliggjøre noe slikt.

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...