Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 sykt http://www.sol.no/helse/artikkel/LinaMedina3283055.html 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hvordan ble hun gravid lurer jeg på. 0 Siter
poke Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hvordan ble hun gravid lurer jeg på. Overgrep... Men vet ikke om jeg tror på hele greia.... 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det der tror jeg ikke på. Ikke jeg heller. Det kan ikke være fysisk mulig for en femåring å bære frem et barn. Og hvis det er sant, vil jeg helst ikke vite det. Uffameg. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 FOR sykt til å være sant, tror nå jeg.. Men hvis ikke - stakkars stakkars jente, noen har jo gjort overgrep på henne. 0 Siter
flisa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hvordan ble hun gravid lurer jeg på. Det samme tenkte jeg - -motbydelig. 0 Siter
Moraki Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Ikke jeg heller. Det kan ikke være fysisk mulig for en femåring å bære frem et barn. Og hvis det er sant, vil jeg helst ikke vite det. Uffameg. Keisersnitt, står det. 0 Siter
petter smart Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Overgrep... Men vet ikke om jeg tror på hele greia.... Er det fysisk mulig for en voksen mann å få plass til penisen inne i skjeden på en 5-åring? 0 Siter
Moraki Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Er det fysisk mulig for en voksen mann å få plass til penisen inne i skjeden på en 5-åring? Det vil jeg helst ikke tenke på, men menn er jo ulikt utrustet. 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Keisersnitt, står det. "Det kan ikke være fysisk mulig for en femåring å bære frem et barn." Med det mener jeg å bære et barn i magen sin til barnet er så stort at det er levedyktig. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Er det fysisk mulig for en voksen mann å få plass til penisen inne i skjeden på en 5-åring? Et særdeles ubehagelig tema, men det var en sak fra Afrika for en tid tilbake om en baby som ble voldtatt, fordi det er en nokså utbredt overtro om at samleie med en jomfru kunne kurere for aids.... :-(( 0 Siter
Moraki Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 "Det kan ikke være fysisk mulig for en femåring å bære frem et barn." Med det mener jeg å bære et barn i magen sin til barnet er så stort at det er levedyktig. Ok, sånn ja. Nei, det høres søkt ut. 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Et særdeles ubehagelig tema, men det var en sak fra Afrika for en tid tilbake om en baby som ble voldtatt, fordi det er en nokså utbredt overtro om at samleie med en jomfru kunne kurere for aids.... :-(( Neppe uten at babyen ble alvorlig skadd... 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Neppe uten at babyen ble alvorlig skadd... Ja, huff, mener det sto at hun ble veldig skadet av det. *ufattelig fælt* 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 står at hun fikk sin første menstruasjon da hun var 8 måneder!! Det kan da ikke være mulig? Eller er det et slags sjeldent syndrom som gjør at man kommer i pupertene i superfart? 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Ja, huff, mener det sto at hun ble veldig skadet av det. *ufattelig fælt* Skulle vært hengt etter ballene, vet du. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det der er bare piss. Det er rett og slett ikke mulig - det ville kreve millioner av år med evolusjon for at en menneskekropp skulle kunne endre seg nok til å muliggjøre noe slikt. "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.