Gå til innhold

Solskinnshistorie om menn som kommer for fort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror noe kan passe-sol eller ikke.

Fra naturens side skal menn komme fort-gjelder alle pattedyr.

Noen leger har "kurs" om hvordan holde ut lenger.

F,eks hold på til like før-

ta pause-gjør dette noen ganger.

Det samme ved onani.

Ved samleiet er det vanskelig-

da penis blir 100 % stimulert

fra de aller første sekunder av

samleiet.

Du kan prøve.

Det er da meget bra om kvinnen

stimulerer klitoris før samleiet-og (viktig) under hele samleiet-da spiller det ingen rolle om du tar pausene.

viktig at hun ikke avbryter

sin vei mot orgasme med en finger eller to.

Jeg har selv god erfaring med

dette,selv om det tok år før

jeg ble opplært,dessverre.

ref.Gro Isachsen.og (am.)Shere hite.

Lykke til og vær tålmodig-mye

glede venter.

Gjest lei av fast food

tror noe kan passe-sol eller ikke.

Fra naturens side skal menn komme fort-gjelder alle pattedyr.

Noen leger har "kurs" om hvordan holde ut lenger.

F,eks hold på til like før-

ta pause-gjør dette noen ganger.

Det samme ved onani.

Ved samleiet er det vanskelig-

da penis blir 100 % stimulert

fra de aller første sekunder av

samleiet.

Du kan prøve.

Det er da meget bra om kvinnen

stimulerer klitoris før samleiet-og (viktig) under hele samleiet-da spiller det ingen rolle om du tar pausene.

viktig at hun ikke avbryter

sin vei mot orgasme med en finger eller to.

Jeg har selv god erfaring med

dette,selv om det tok år før

jeg ble opplært,dessverre.

ref.Gro Isachsen.og (am.)Shere hite.

Lykke til og vær tålmodig-mye

glede venter.

Så du ble "kurert" til slutt? Samboeren min er 34 år, og har alltid hatt dette problemet. Han synes selv det er plagsomt, så det forundrer meg at han ikke har forsøkt å gjøre noe med dette! Antar at han onanerer - særlig nå om dagen, når jeg har mistet interessen for å ha sex med ham. Man blir jo, for å være ærlig, lei av samleier hvor man må ligge helt stille - og selv når man ligger stille, varer det maks i to minutter. :(

Jeg vil jo nødig foreslå noe, fordi jeg er redd for å såre ham på noe som er såpass ømfintlig.

Takk for svar! :)

Så du ble "kurert" til slutt? Samboeren min er 34 år, og har alltid hatt dette problemet. Han synes selv det er plagsomt, så det forundrer meg at han ikke har forsøkt å gjøre noe med dette! Antar at han onanerer - særlig nå om dagen, når jeg har mistet interessen for å ha sex med ham. Man blir jo, for å være ærlig, lei av samleier hvor man må ligge helt stille - og selv når man ligger stille, varer det maks i to minutter. :(

Jeg vil jo nødig foreslå noe, fordi jeg er redd for å såre ham på noe som er såpass ømfintlig.

Takk for svar! :)

Stimuler deg selv før- og

under hele samleiet.

Du får din orgasme- han sin.

-penis er for følsom fra første

sekund-så det er vanskelig for

mannen i den situasjon-kan ikke gjøre det på annen måte.

Du kan jo tenke deg en topp stimulert klitoris-samme følelse har penis det-og det fra

start på samleie-fra de første sekunder

-så gjør noe selv-

Du kommer til klitoris i alle

stillinger med hånd/finger -

under samleiet.

Kvinner som slår seg løs-har det gøy og godt.

Gi ikke opp- gjør noe selv .

lykke til med hvem du vil.

Gjest lei av fast food

Stimuler deg selv før- og

under hele samleiet.

Du får din orgasme- han sin.

-penis er for følsom fra første

sekund-så det er vanskelig for

mannen i den situasjon-kan ikke gjøre det på annen måte.

Du kan jo tenke deg en topp stimulert klitoris-samme følelse har penis det-og det fra

start på samleie-fra de første sekunder

-så gjør noe selv-

Du kommer til klitoris i alle

stillinger med hånd/finger -

under samleiet.

Kvinner som slår seg løs-har det gøy og godt.

Gi ikke opp- gjør noe selv .

lykke til med hvem du vil.

Takk for råd! Jeg har heldigvis "kort lunte", så jeg pleier å klare å få orgasme i løpet av de to stakkars minuttene vi holder på. Men jeg skulle jo ønske vi hadde tid og anledning til å bytte stillinger etc.

Den som kunne trylle! ;-)

Gjest Lionesse

Takk for råd! Jeg har heldigvis "kort lunte", så jeg pleier å klare å få orgasme i løpet av de to stakkars minuttene vi holder på. Men jeg skulle jo ønske vi hadde tid og anledning til å bytte stillinger etc.

Hei! Stakkars deg! Det må jo være noe han kan gjøre....knipe rundt penisrota? Ta pause når han kjenner det nærmer seg? Jeg er helt overbevist om at han kan "trene" seg opp til å holde ut lenger. Håper at han likevel tenker på å tilfredstille deg først, enten med tunge, fingre, leketøy osv. Det er nok litt tankens gang også, få han til å jobbe litt for å få det til. Ønsker deg - og ham - lykke til!

• 2 uker senere...

Annonse

Kjøp Promax på Kondomeriet, følg bruksanvisningen, men smør på mye mer enn det som står på flasken. Noen ganger funker det for min del, andre ganger ikke. De gangene det funker blir kona helt utslitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...