Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg liker også gjær og så liker jeg råe poteter Rå poteter liker jeg ikke! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Enig - gode greier! Sånn reint nysgjerrig: Du er vel ikke en "kjernespiser" også - en som spiser sjokoladetrekket på isen før innmaten, Troikalagene hver for seg, det ytterste på gulrota før kjernen osv... Jo - faktisk :-) Dette har ingen spurt meg om før.... Akkurat det med gulrøttene er det lenge siden jeg har gjort, men jeg gjorde det som regel før! Og sønnen min på syv år gjør det samme :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 DAJM og gulrot! *skyldig* Dajm, ja! Og så skoleboller/12-øres, sånne gode boller med gult på - da spiser jeg og sønnen min rundt det gule først, og så det gule til slutt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *pføy* - gjær? Jeg kan spise rått bacon under visse omstendigheter Ja, rå bacon er godt :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Rått kjøtt er godt, både bacon, karbonadedeig og rå biff. Husker fra jeg var liten, jeg elsket å smake på kjøttkake-deigen (kjøttdeig blandet med potet, salt, rått egg osv) når mamma steikte kjøttkaker. Gjør det ikke så ofte lenger, men rå bacon er godt! Rå biff frister ikke meg. 0 Siter
flisa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Dajm, ja! Og så skoleboller/12-øres, sånne gode boller med gult på - da spiser jeg og sønnen min rundt det gule først, og så det gule til slutt! åja . gjett! og jeg er gift med en som GIR MEG DET GULE I MIDTEN! 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hmm, vet ikke. jeg liker bolle deig dog 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Du er gravid igjen? Jah? Tenkte tanken da jeg fortalte om mitt gjærinntak til ei gravid venninne i går :-) Men nei du, jeg er ikke gravid! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hmm, vet ikke. jeg liker bolle deig dog Bolledeig er smaskens! Det synes hele familien :-) Merkelig egentlig at det blir deig igjen til bollene når vi baker! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 åja . gjett! og jeg er gift med en som GIR MEG DET GULE I MIDTEN! Er det sant?!!!! Ååååååååå - skulle ønske min mann er sånn! Men jeg gir ham rosinene da - kan ikke fordra rosiner! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Tenkte tanken da jeg fortalte om mitt gjærinntak til ei gravid venninne i går :-) Men nei du, jeg er ikke gravid! Det var ikke rumling i magen din i gå, vettu, det var sparking. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det var ikke rumling i magen din i gå, vettu, det var sparking. Den må ha rapet noe drabelig da, den ungen der, for maken til BULDRING og Romling har jeg aldri hørt! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Den må ha rapet noe drabelig da, den ungen der, for maken til BULDRING og Romling har jeg aldri hørt! Ufine manerer i tidlig alder. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg liker å spise en spiseskje med Idun ketchup rett fra flasken. Men gjær!!? Nei det høres ekkelt ut. Jeg smaker gjerne på deig men ikke kun gjær. Au så vond magen må bli! :-( Fysj av meg! Ketchup?! Nei, det er bare godt på pølser! *s* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 kokosboller! Ja, gjett om jeg fikk lyst på kokosboller etter den tråden din!!!!????!!!! har ikke spist det på årevis, men var faktisk fristet til å kjøre på LIDL og kjøpe! Men gjorde det ikke da.... Husker jeg laget det noen ganger i ungdomstida! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 kokosboller! Så du det var reportasje fra kokosbolle-fabrikk på Frokost-TV i dag?! Men Christian Strand. Tror han Dol-er. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Og så godt å fylle bollene med vaniljekrem mmmmmm det er jo bare digg da:)))) Må nok bake i morgen:))) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hverken buljongterninger eller gjær frister meg. Men tidligere har jeg spist gelepulver i stedet for å lage gele av det. Å ja, det gjorde jeg også som barn! Men jeg fikk aldri lov til å ta mer enn en liten skje. Skulle gjerne hatt en pakke bare for å spise pulveret :b 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Å ja, det gjorde jeg også som barn! Men jeg fikk aldri lov til å ta mer enn en liten skje. Skulle gjerne hatt en pakke bare for å spise pulveret :b Jeg har kjøpt meg en hel pakke som voksen og kooost meg :-) Noen fordeler er det tross alt med å bli myndig ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.