Glimtipper Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har kjøpt meg en hel pakke som voksen og kooost meg :-) Noen fordeler er det tross alt med å bli myndig ;-) Jeg har mammas "Nei" ringende i ørene mine bare jeg tenker tanken Også tenker jeg at det kanskje er slik som med mange ting fra barndommen, de er så mye bedre i minnet enn i virkeligheten 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har mammas "Nei" ringende i ørene mine bare jeg tenker tanken Også tenker jeg at det kanskje er slik som med mange ting fra barndommen, de er så mye bedre i minnet enn i virkeligheten Merkelig, jeg har aldri følt at mamma har hatt noe med min samvittighet å gjøre. Men min mor får fortsatt sin mors stemme i hodet når hun får lyst til å gjøre noe hun ikke bør. Neste gang du er på butikken, så kjøper du deg en gelepakke. Ordre fra meg! (Og så forestiller du deg hvor lykkelig lille-Glimtipper ville vært om hun fikk den som 7-åring) 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Bolledeig er smaskens! Det synes hele familien :-) Merkelig egentlig at det blir deig igjen til bollene når vi baker! Ja, man må ta seg sammen og få dem inn i ovnen pronto!, hehe 0 Siter
flisa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Så du det var reportasje fra kokosbolle-fabrikk på Frokost-TV i dag?! Men Christian Strand. Tror han Dol-er. hihi - nei det så jeg ikke! :-) rart detta var da! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Merkelig, jeg har aldri følt at mamma har hatt noe med min samvittighet å gjøre. Men min mor får fortsatt sin mors stemme i hodet når hun får lyst til å gjøre noe hun ikke bør. Neste gang du er på butikken, så kjøper du deg en gelepakke. Ordre fra meg! (Og så forestiller du deg hvor lykkelig lille-Glimtipper ville vært om hun fikk den som 7-åring) *LOL* Kjenner igjen det der med mamma og pappas stemme i hodet, ja! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Merkelig, jeg har aldri følt at mamma har hatt noe med min samvittighet å gjøre. Men min mor får fortsatt sin mors stemme i hodet når hun får lyst til å gjøre noe hun ikke bør. Neste gang du er på butikken, så kjøper du deg en gelepakke. Ordre fra meg! (Og så forestiller du deg hvor lykkelig lille-Glimtipper ville vært om hun fikk den som 7-åring) -ler- Vet du, det skal jeg jammen meg gjøre 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 -ler- Vet du, det skal jeg jammen meg gjøre Flott! Og så må du fortelle meg etterpå om det smakte like godt som du husker :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Flott! Og så må du fortelle meg etterpå om det smakte like godt som du husker :-) Det skal jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.