Gå til innhold

anbefaler alle å gå jevnlig inn på www.rights.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du skjønte at du ble undersøkt for noe som kunne skje med gutter -noe annet å bli undersøkt for noe som de tror foreldrene har gjort mot deg....

Jeg ante ikke hva de letet etter :-)

Uansett - er alle disse forbeholdende mer tungtveiende enn en mulighet til å langt på vei kvitte seg med en grusomhet som dette? Jeg synes ikke det, og det skal jaggu litt av noen argumenter til for å argumentere annerledes.

".........................................."

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• flisa

10

• Gemini

4

• frosken

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Imamer anbefaler omskjæring av kvinner gikk det frem av et TV program nylig.

Det var en ung kvinne som hadde tatt opptak av det

Kan du få en imam til å uttale seg om dette.

Var en sak om dette for en 3 års tid siden tror jeg - i regi av TV2 om jeg husker korrekt.

Og det er nok stadig mange imamer som oppfordrer til omskjæring - dessverre.

Og forsøker man å stoppe denne praksisen; da er man rasist...

Skrevet

I teorien en god idé, det. Men la oss si at det ikke er mulig, og at den eneste muligheten er å sjekke alle. Den ubekvemtheten det innebærer for en del - teller den mer enn å langt på vei kunne kvitte seg med en grusomhet som dette? Det er ikke alltid man kan måle ting opp mot hverandre på denne måten, men dette er et eksempel på et tilfelle hvor vi kan gjøre nettopp det.

"............................................."

Jeg ville like å se en vurdering av hvor ressurskrevende en slik ordning ville være før jeg tok et endelig standpunkt.

Skrevet

Men du skjønte at du ble undersøkt for noe som kunne skje med gutter -noe annet å bli undersøkt for noe som de tror foreldrene har gjort mot deg....

Unger har ofte et naturlig forhold til underlivet. Jeg mener å tro at de ikke reagerer,

De som reagerer vil være innvandrerbarna da de har for oss et helt annet forhold til det. De kan jo ikke engang dusje med andre unger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...