Gjest Ikkje no.. Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 En ting jeg har lurt litt på er om jeg kan risikere å få placebomedisiner i stedet for ekte medisiner, uten at jeg vet det? Jeg hadde skikkelige nakkesmerter når jeg var på besøk hos noen jeg kjenner godt en gang. Jeg fikk en 600mg Ibux, da de ikke hadde mindre. Den virket ikke i det hele tatt! For meg pleier det å holde med en eller høyst to 200mg ibux. Syns det var merkelig at det tredobbelte ikke virket. 600mg må man jo få av lege, så det jeg lurer på er om dette var placebo. Er det mulig? 0 Siter
morsan Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Høres helt usannsynlig ut. Antar det skyldes at du hadde ekstra mye smerter akkurat den dagen. 0 Siter
Gemini Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Selvsagt får du ikke placebo-medisin, med mindre du har sagt ja til å være med i en studie, der man på forhånd er informert om at noen vil få ekte medisin, og andre placebo. Du har nok bare hatt en type smerte som ikke Ibux funket så veldig bra på. Ulike smerter = ulike smertestillende preparater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.