Gå til innhold

TV program

Gjest Står helt stille

Anbefalte innlegg

Gjest Står helt stille
Skrevet

Står helt stille her: Hva het nå det TV-programmet hvor en deltaker mimet og så så skulle publikum gjette enten et ordtak eller noe sånn.

Skrevet

Aner ikke men innlegget ditt fikk meg til å tenke på Minus Manus av en eller annen grunn som var utrolig morsomt! Husker ikke alle "lekene" de dreiv med, og om det var en sånn mimelek eller ikke, husker jeg ikke.

Men kanskje det hjelper litt om du nevner ca når det gikk og hvilken kanal? Om du husker det, da!

Gjest Står helt stille
Skrevet

Aner ikke men innlegget ditt fikk meg til å tenke på Minus Manus av en eller annen grunn som var utrolig morsomt! Husker ikke alle "lekene" de dreiv med, og om det var en sånn mimelek eller ikke, husker jeg ikke.

Men kanskje det hjelper litt om du nevner ca når det gikk og hvilken kanal? Om du husker det, da!

Det har sikkert vært flere program av samme typen, og "Minus Manus" er nok navnet på ett av dem. Men det var ikke akkurat det navnet jeg tenkte på. Jeg har spurt mange, ingen husker ;-/

Tror det var NRK, og det er lenge siden.

Skrevet

Det har vært et eller annet sånt som het "Taushet er gull", tror jeg.

Gjest Helgen er reddet ; o )
Skrevet

Det har vært et eller annet sånt som het "Taushet er gull", tror jeg.

Der var det !!! "Taushet er gull"

Takk takk.

Skrevet

Der var det !!! "Taushet er gull"

Takk takk.

Og at det var NRK, er helt sikkert. Det er nemlig fra den tiden det var tre kanaler i Norge - NRK, svensk TV1 og svensk TV2 - hvis man da ikke bodde på Sørlandet og kunne ta inn danske kanaler.

Hyggelig når vi oldiser her har noe å bidra med :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...