Gå til innhold

nysgjerrig på noe

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

er hun sinte ledern i ottar lesbisk?

bare lurer

Skrevet

*hihi* Det lurer jeg også på!

Det må forresten være usigelig slitsomt å være så _innmari_ engasjert hele tida! Dama klarer jo nesten ikke å snakke engang, jo!;-)

Jeg synes faktisk litt synd på dama, jeg...

Skrevet

Kan ikke forstå at noen hetrofile kan være medlem av Ottar...

Gjest LucySky
Skrevet

*hihi* Det lurer jeg også på!

Det må forresten være usigelig slitsomt å være så _innmari_ engasjert hele tida! Dama klarer jo nesten ikke å snakke engang, jo!;-)

Jeg synes faktisk litt synd på dama, jeg...

Hva hun er, vet jeg ikke. Men jeg kjenner ikke, men vet godt om i alle fall fem kvinner i Ottar, og de er gift og har barn og er ikke lesbiske.

mil1365380270
Skrevet

Ganske sikker på at hun er gift med barn. Hvorfor trodde du hun var lesbisk, er lesbiske sintere enn heterofile? :-)

Gjest vioola
Skrevet

Ganske sikker på at hun er gift med barn. Hvorfor trodde du hun var lesbisk, er lesbiske sintere enn heterofile? :-)

tja noen kvinner har et utrolig hat mot andre menn , eller andre jenter med utseende med seg som feks modeller,såkalte glamormodeller og lignende. ottar regnes som ganske ekstrem organisasjon. og ja det er kanskje fordommer å spekulere på om folk er lesbiske utifra oppførsel eller utseende

Gjest myter og fakta
Skrevet

Det er nok en stor myte at lesbiske skulle være mer sinte/hatefulle mot menn. De fleste lesbiske jeg kjenner har enten et helt greit forhold til menn, eller er mer likegyldige. De som er sinte/hatefulle er som regel heterofile kvinner som har hatt negative forhold til menn. Det innebærer jo som regel at de har vært følelsesmessig involvert i menn.

Gjest vioola
Skrevet

Det er nok en stor myte at lesbiske skulle være mer sinte/hatefulle mot menn. De fleste lesbiske jeg kjenner har enten et helt greit forhold til menn, eller er mer likegyldige. De som er sinte/hatefulle er som regel heterofile kvinner som har hatt negative forhold til menn. Det innebærer jo som regel at de har vært følelsesmessig involvert i menn.

merkerlig at alle de som ofte ikke har utseende med seg kjemper så sterkt mot skjønnhetstyrraniiet , modeller , plastisk kirurgi og lignende. sånne ottar sympatisører

Skrevet

Hva hun er, vet jeg ikke. Men jeg kjenner ikke, men vet godt om i alle fall fem kvinner i Ottar, og de er gift og har barn og er ikke lesbiske.

For noen folk du kjenenr da! :)

Gjest Aimabel
Skrevet

merkerlig at alle de som ofte ikke har utseende med seg kjemper så sterkt mot skjønnhetstyrraniiet , modeller , plastisk kirurgi og lignende. sånne ottar sympatisører

:-)

Gjest vioola
Skrevet

skal du sjekke henne opp?

nei , jeg er ikke på det laget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...