Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 er hun sinte ledern i ottar lesbisk? bare lurer 0 Siter
puttelull Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *hihi* Det lurer jeg også på! Det må forresten være usigelig slitsomt å være så _innmari_ engasjert hele tida! Dama klarer jo nesten ikke å snakke engang, jo!;-) Jeg synes faktisk litt synd på dama, jeg... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Kan ikke forstå at noen hetrofile kan være medlem av Ottar... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *hihi* Det lurer jeg også på! Det må forresten være usigelig slitsomt å være så _innmari_ engasjert hele tida! Dama klarer jo nesten ikke å snakke engang, jo!;-) Jeg synes faktisk litt synd på dama, jeg... Hva hun er, vet jeg ikke. Men jeg kjenner ikke, men vet godt om i alle fall fem kvinner i Ottar, og de er gift og har barn og er ikke lesbiske. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Ganske sikker på at hun er gift med barn. Hvorfor trodde du hun var lesbisk, er lesbiske sintere enn heterofile? :-) 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Ganske sikker på at hun er gift med barn. Hvorfor trodde du hun var lesbisk, er lesbiske sintere enn heterofile? :-) tja noen kvinner har et utrolig hat mot andre menn , eller andre jenter med utseende med seg som feks modeller,såkalte glamormodeller og lignende. ottar regnes som ganske ekstrem organisasjon. og ja det er kanskje fordommer å spekulere på om folk er lesbiske utifra oppførsel eller utseende 0 Siter
Gjest myter og fakta Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det er nok en stor myte at lesbiske skulle være mer sinte/hatefulle mot menn. De fleste lesbiske jeg kjenner har enten et helt greit forhold til menn, eller er mer likegyldige. De som er sinte/hatefulle er som regel heterofile kvinner som har hatt negative forhold til menn. Det innebærer jo som regel at de har vært følelsesmessig involvert i menn. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det er nok en stor myte at lesbiske skulle være mer sinte/hatefulle mot menn. De fleste lesbiske jeg kjenner har enten et helt greit forhold til menn, eller er mer likegyldige. De som er sinte/hatefulle er som regel heterofile kvinner som har hatt negative forhold til menn. Det innebærer jo som regel at de har vært følelsesmessig involvert i menn. merkerlig at alle de som ofte ikke har utseende med seg kjemper så sterkt mot skjønnhetstyrraniiet , modeller , plastisk kirurgi og lignende. sånne ottar sympatisører 0 Siter
flisa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hva hun er, vet jeg ikke. Men jeg kjenner ikke, men vet godt om i alle fall fem kvinner i Ottar, og de er gift og har barn og er ikke lesbiske. For noen folk du kjenenr da! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 merkerlig at alle de som ofte ikke har utseende med seg kjemper så sterkt mot skjønnhetstyrraniiet , modeller , plastisk kirurgi og lignende. sånne ottar sympatisører :-) 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 skal du sjekke henne opp? nei , jeg er ikke på det laget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.