Gå til innhold

Kontoen min gråter

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, jeg fikk bonus jeg - på jobben - SVOSJ - 2 brev fra Tull&Toll

Dermed var bonusen borte?

Surt...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

12

• Goliath

10

• annegunn

9

• Gemini

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dermed var bonusen borte?

Surt...

kjempesurt....men det ble i alle fall ikke minus!

Skrevet

Jeg har alt på samme konto, det er vel derfor jeg får den ekle, tomme følelesen nå...

Å opprette en egen regningskonto var ikke så dumt forslag.

Og i tillegg har du vel et fast trekk til fond?

Skrevet

Om jeg skulle hatt en egen dedikert konto med faste overføringer måtte den hett 'reise', tror jeg...

Men jeg hadde litt samme følelsen på IKEA her om dagen. Vi dro for å kjøpe en badebalje og titte på et rimelig stellebord. Da vi kom i kassa skulle de ha 8211, gitt....

Skrevet

Om jeg skulle hatt en egen dedikert konto med faste overføringer måtte den hett 'reise', tror jeg...

Men jeg hadde litt samme følelsen på IKEA her om dagen. Vi dro for å kjøpe en badebalje og titte på et rimelig stellebord. Da vi kom i kassa skulle de ha 8211, gitt....

Hehe! IKEA-besøk i et nøtteskall.

Gjest mener jeg
Skrevet

For å opparbeide seg tre årsavgifter må man ha god råd............. ikke synd på deg.

Skrevet

Hehe! IKEA-besøk i et nøtteskall.

IKEA-møbler bare oppbevares en kort stund rundt omkring før det havner på resirkuleringen. De hører egentlig til der, men har bare kommet på avveier og er på gjennomreise hjemme hos folk.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

For å opparbeide seg tre årsavgifter må man ha god råd............. ikke synd på deg.

Jeg har da ikke påstått at det er synd på meg - det er synd på kontoen min!

Du føler deg ganske så mye rikere når du går rundt og vet at du har 35.000 på kontoen, enn når du sitter og betaler regning på regning og ser at pengene bare blir borte...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Og i tillegg har du vel et fast trekk til fond?

Nei?

Er det noe de fleste har?

mariaflyfly
Skrevet

Det var da en jævla dyr badebalje?

*knegg*

Skrevet

Det var da en jævla dyr badebalje?

*knegg*

Ja, særlig siden vi ikke kjøpte stellebord engang.....

Men det ble veldig bra :) Bortsett fra at kontorstolen ikke reddet meg, dah.

mariaflyfly
Skrevet

Ja, særlig siden vi ikke kjøpte stellebord engang.....

Men det ble veldig bra :) Bortsett fra at kontorstolen ikke reddet meg, dah.

Hva annet småsnacks endte du opp med?

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg skal for første gang delta på Mjøsa-rundt 1.mai.

Der bruker det visst å delta 4-6000 mc'er.

Det er sinnsykt når 3-4000 sykler bruser gjennom strandgata i Hamar - og opp kirkebakken.

Det kiler i magen bare jeg tenker på det!

Ikke ørens lyd å få, og med en lær- og eksoseim i lufta som ligger leeeenge på go'værsdager...

Skrevet

Hva annet småsnacks endte du opp med?

Ny spisestue, åtte stoler, stolputer og trancherbord. Det har stått på lista en stund.

mariaflyfly
Skrevet

Ny spisestue, åtte stoler, stolputer og trancherbord. Det har stått på lista en stund.

Tøft! :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er sinnsykt når 3-4000 sykler bruser gjennom strandgata i Hamar - og opp kirkebakken.

Det kiler i magen bare jeg tenker på det!

Ikke ørens lyd å få, og med en lær- og eksoseim i lufta som ligger leeeenge på go'værsdager...

Så gøy med en liten beskrivelse!

Deltar du selv, eller er du publikum?

Skrevet

Tøft! :)

Særlig trancherbordet.

Vi tenkte vi skulle sette det på badet i mai - det er det eneste vi har funnet som er lite nok til å gå inn der, og har riktig høyde. Stelle eller tranchere, det går vel ut på ett?

mariaflyfly
Skrevet

Særlig trancherbordet.

Vi tenkte vi skulle sette det på badet i mai - det er det eneste vi har funnet som er lite nok til å gå inn der, og har riktig høyde. Stelle eller tranchere, det går vel ut på ett?

Dumå gjerne ta deg en tur over hit akkurat nå for en tranchering. Snorkfrøkna har ei bleie som skriker etter det, men hun nekter før Brannmann Sam er ferdig. ;)

Gjest Mom33
Skrevet

Så gøy med en liten beskrivelse!

Deltar du selv, eller er du publikum?

Har deltatt èn gang, men det er egentlig mye kulere å se på; da får man med seg hele greia. Det er skikkelig stilig!

Er selvfølgelig faktisk ganske så misunnelig, ja, på dere som skal være med...

Skrevet

Dumå gjerne ta deg en tur over hit akkurat nå for en tranchering. Snorkfrøkna har ei bleie som skriker etter det, men hun nekter før Brannmann Sam er ferdig. ;)

Du adopterte terminologien, ja?

Jeg tror kanskje jeg klarer meg med de som kommer her snart. Men jeg kan bidra med litt mer 'hva sier fisken', det er mer min greie?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...