Gyda Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det kan nok være lurt å øke beløpet, ja. Tenk så deilig å bare kunne gå til en konto og betale regninger, uten å bekymre seg for om det er igjen nok penger til mat ut måneden? *Føler meg fattig akkurat i dag* *trøsteklem* Nå går det bare oppover! ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det er jo selvsagt en kalkulert risiko. Men et trekk hver måned over lang tid gjør oss i stand til å følge oppturer og nedturer. Det som har skjedd siste årene er jo bare eventyrlig. Lurer på om det snur snart. Og nå logger jeg av og tar farvel med jobben for i kveld. (Jeg må hjem på vaktskifte. Det er torsdag, vet du. ;-).) Torsdager, ja! Men da kommer du kanskje inn på msn etter at barn er lagt? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *trøsteklem* Nå går det bare oppover! ) Takk skal du ha! 0 Siter
Gyda Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Torsdager, ja! Men da kommer du kanskje inn på msn etter at barn er lagt? Ikke umulig, nei. (Hvis jeg ikke er for trøtt og treig.) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg gleder meg :-) Men jeg klarer ikke helt å forestille meg synet av så mange mc'er i samlet tropp. Regner med at jeg kommer til å føle meg temmelig liten... He-he, det er spesielt, ja. Det er jo ikke slik at alle starter på samme sted, mange henger seg på underveis. Det er rimelig håpløst å kjøre bil rundt Mjøsa den dagen. Gled deg! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 He-he, det er spesielt, ja. Det er jo ikke slik at alle starter på samme sted, mange henger seg på underveis. Det er rimelig håpløst å kjøre bil rundt Mjøsa den dagen. Gled deg! Jeg vet ikke enda om vi kommer til å starte fra Mjøsa. Mulig at vi henger oss på fra Minnesund. Det avhenger litt av været den dagen. Men ja, jeg gleder meg :-) Om du skal se på, så legg merke til den tøffeste eksosrypa, der har du meg :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Ikke umulig, nei. (Hvis jeg ikke er for trøtt og treig.) Du får kjenne på formen. Jeg garanterer ikke at jeg kommer til å være der så mye, men jeg skal titte etter deg :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg vet ikke enda om vi kommer til å starte fra Mjøsa. Mulig at vi henger oss på fra Minnesund. Det avhenger litt av været den dagen. Men ja, jeg gleder meg :-) Om du skal se på, så legg merke til den tøffeste eksosrypa, der har du meg :-) Hadde jeg vært der, skulle jeg alltids ha klart å finne deg! :-) Men jeg skal være her jeg bor, jeg, myyye lenger nord. Send meg en tanke, da, når du sitter der mellom all brummingen...! Sukk... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jepp! Jentungen var temmelig tidlig ute også, og sa omtrent alt hun tenkte på i en periode. Utrolig morsomt... Jeg har funnet den i en bok engang, men her kommer 'vår' variant: Ride, ride ranke til møllerens hus der var ingen hjemme, uten liten pus og tre små hunder som lå under benken og gnagde på lenken Den ene sa voff! Den andre sa voff voff! Den tredje sa voff voff voff! Da huska jeg faktisk ganske riktig. Fisken sier forøvrig blopp-blopp på en svære truende og løveaktig måte i dag. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hadde jeg vært der, skulle jeg alltids ha klart å finne deg! :-) Men jeg skal være her jeg bor, jeg, myyye lenger nord. Send meg en tanke, da, når du sitter der mellom all brummingen...! Sukk... Jeg skal tenke på deg 1.mai, vær sikker Har du bodd i Hamar før, eller var du bare på besøk? 0 Siter
annegunn Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Da huska jeg faktisk ganske riktig. Fisken sier forøvrig blopp-blopp på en svære truende og løveaktig måte i dag. Du skal få den ekornsaken en gang, men den kan ikke gjengis skriftlig - den må oppleves 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg skal tenke på deg 1.mai, vær sikker Har du bodd i Hamar før, eller var du bare på besøk? Har bodd på Hamar, ja, og flere andre steder på riktig siden av Mjøsa. He-he. Veldig fint der, men så kom plutselig Kjærligheten Fra Nord, og dermed var det bye-bye østlandet. Men nå flytter vi snart tilbake, ikke akkurat til Mjøsområdet, men ikke lenger unna enn at jeg kan få med meg Mjøsa rundt om jeg vil. Det skjer bare ikke før denne 1. mai'en... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Har bodd på Hamar, ja, og flere andre steder på riktig siden av Mjøsa. He-he. Veldig fint der, men så kom plutselig Kjærligheten Fra Nord, og dermed var det bye-bye østlandet. Men nå flytter vi snart tilbake, ikke akkurat til Mjøsområdet, men ikke lenger unna enn at jeg kan få med meg Mjøsa rundt om jeg vil. Det skjer bare ikke før denne 1. mai'en... Kjærligheten fra Nord, så hyggelig og spennende! Men jeg skal ikke spørre deg hvor i Nord. Siden du flytter sørover igjen, kan du kanskje se etter meg neste 1. mai :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Kjærligheten fra Nord, så hyggelig og spennende! Men jeg skal ikke spørre deg hvor i Nord. Siden du flytter sørover igjen, kan du kanskje se etter meg neste 1. mai :-) He-he, det er mer midt i Norge enn nord, men alt nord for Sinsenkrysset er jo Nord-Norge for endel, så... Hva neste 1. mai angår, så snakkes vi nærmere om det! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 He-he, det er mer midt i Norge enn nord, men alt nord for Sinsenkrysset er jo Nord-Norge for endel, så... Hva neste 1. mai angår, så snakkes vi nærmere om det! :-) "He-he, det er mer midt i Norge enn nord" Ok, da var det ikke fullt så spennende. Jeg tenkte på et av de to nordligste fylkene i landet. 0 Siter
nick Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Min også. Jeg har betalt en regning på 483 kr pluss husleia på 1700! Jeg vet snart ikke min arme råd! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Min også. Jeg har betalt en regning på 483 kr pluss husleia på 1700! Jeg vet snart ikke min arme råd! Enda godt at ikke du fikk regningene mine da... 0 Siter
Gjest c-lin Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg logget meg på nettbanken i går for å overføre penger fra krisekontoen min, det er nemlig så ekstremt med regninger akkurat nå. Og der lå det 7145 kr fra Norsk tipping. Jeg hadde vunnet 6 rette i lotto uten å vite det Da var jeg reddet denne måneden. Pengene kom som sendt fra himmelen. Ønsker dere alle andre samme hell 0 Siter
lonelyP Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Så overskriften og tenkte jeg skulle svar med et dumt "kontoer kan ikke gråte", men jeg er ikke så sikker lenger etter å ha lest innlegget ditt. Det går så bra så. Snart er det vår og fuglene synger og solen skinner. 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 oj. Og jeg syntes det var ille da jeg idag oppdaget at jeg hadde "mistet" 300 kroner (100 om gangen) i GEBYR(!!) for å sette penger fra min sparekonto over til min brukskonto og/eller betale regninger tre ganger for mye(hadde visst bare lov til å ta ut gebyrfritt opp til 5 ganger i året, men jeg ante jo ikke at gebyret var SÅ stort!!!) Uansett, har en tante som jobber i banken, så hun skulle fikse i morgen så jeg ikke trenger å betale neste gang jeg må ta litt fra sparekonto. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.