Gå til innhold

frokost-TV nrk

Anbefalte innlegg

Gjest monicca
Skrevet

Har sett litt på dette på web-tv, og det virker bare så ustrukturert og kjedelig... er ikke tv2´s frokost-tv bedre?

Gjest vioola
Skrevet

neeeh , for det første er de frokost tv vertene både på nrk og tv2 så utrolig overhyggelige og overopplagte. virker som en slags episode av stepfordwives.

liker nrk best jeg , på tv2 er det så sinnsykt mye reklame. Men som regel sitter jo ikke folk og ser på det lenge..står kanskje på mens man ordner seg klar eller hiver i seg frokost.

Gjest Aimabel
Skrevet

Mye bedre! Det hjelper ikke at NRK har fått seg en blomstermann, med replikken "skjønner du?" Det hjelper ikke med Elin Tvedt som trekkplaster. Tv2 er og blir best på frokost-tv.

Pleier å se på tv2 mens jeg spiser frokost. Deilig å ha god tid om morgenen. Og NRK sine sendinger begynner heller ikke så tidlig.

Gjest vioola
Skrevet

Mye bedre! Det hjelper ikke at NRK har fått seg en blomstermann, med replikken "skjønner du?" Det hjelper ikke med Elin Tvedt som trekkplaster. Tv2 er og blir best på frokost-tv.

Pleier å se på tv2 mens jeg spiser frokost. Deilig å ha god tid om morgenen. Og NRK sine sendinger begynner heller ikke så tidlig.

hvordan overlever du all reklamen?

Gjest Aimabel
Skrevet

Joda, det er vel noe reklame innimellom. Men frokost-tv står bare litt i bakgrunn så jeg kan se dersom det er noe intressant. Og så får jeg med meg nyhetene. Jeg får aldri sittet ned så lenge at jeg får alt omigjen i reprise.

Gjest Siddisen
Skrevet

Jo, NRK og TV2 begynner akkkurat på samme tid - et par minutt på halv syv.

Skrevet

Under reklamen ville jeg svitsjet over til NRK.

Ser foresten aldri frokost.TV, hører på radio, lokalsendingen.

Gjest prust
Skrevet

Ser aldri på frokost TV. Blir nok TV om kveldene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...