Gå til innhold

Alltid er Svenskene forran oss

Anbefalte innlegg

Gjest gå-gåsa
Skrevet

Denne gangen var det fugleinfluensaen.

Irriterende.

Skrevet

Jeg misunner dem ikke 1,7 mill innvandrere, derav 1,2 mill uten arbeid. Der er de også foran oss.

Gjest gå-gåsa
Skrevet

Jeg misunner dem ikke 1,7 mill innvandrere, derav 1,2 mill uten arbeid. Der er de også foran oss.

Vi har Krekar, det har ikke dem;)

Gjest vioola
Skrevet

vi er ikke langt unna , kanskje fugleinfluensa funnet i rogaland

Skrevet

Vi har Krekar, det har ikke dem;)

Det ble arrestert en helt gjeng med bomber og våpen der for ikke så lenge siden. De har flere og grovere ran. Tøffere ranere. Flere voldtekter. Flere gettoer. Noen satte fyr på en moske (vet ikke riktig hvorfor), det har ikke skjedd her enda. Flere skutt av politiet, flere voldsskader på sykehusene osv.

Gjest gå-gåsa
Skrevet

Det ble arrestert en helt gjeng med bomber og våpen der for ikke så lenge siden. De har flere og grovere ran. Tøffere ranere. Flere voldtekter. Flere gettoer. Noen satte fyr på en moske (vet ikke riktig hvorfor), det har ikke skjedd her enda. Flere skutt av politiet, flere voldsskader på sykehusene osv.

Fred Åkestrøm sang at vi ligger ca. 10 år etter Sverige, ikke akkurat ordrett da men.

Ja-ja, da blir det litt leven her også da, omsider.

Gjest gjespet
Skrevet

Tenk å være så ensporet som du er..

Skrevet

Tenk å være så ensporet som du er..

Hvordan kom vi inn på sex?

Skrevet

*knagg*

Nå har jeg debattert alt fra knappenåler til lastebiler, og så kommer noen og påstår jeg er enspora. Da må jeg framheve et grunneggnde behov og tolke det slik at noen syns jeg fokuserer for mye på det.

Mat, sex og sikkerhet er tre gode bankers.

Mulig jeg burde tolke det som fokusering på sikkerhet?

Skrevet

Nå har jeg debattert alt fra knappenåler til lastebiler, og så kommer noen og påstår jeg er enspora. Da må jeg framheve et grunneggnde behov og tolke det slik at noen syns jeg fokuserer for mye på det.

Mat, sex og sikkerhet er tre gode bankers.

Mulig jeg burde tolke det som fokusering på sikkerhet?

Du glemmer kokosboller - rævsprekking, middager og fargeanalyser - du må skrive mer om det!

Skrevet

Du glemmer kokosboller - rævsprekking, middager og fargeanalyser - du må skrive mer om det!

Hmmm.

Jeg tenkte å debattere xenofili, seksuell tenning på alt som er fremmed.

Svensk f eks.

Skrevet

Hmmm.

Jeg tenkte å debattere xenofili, seksuell tenning på alt som er fremmed.

Svensk f eks.

Eller han som er pedofil, dendrofil og nekrofil......han liker å ha seg med små daue trær :)

Skrevet

Eller han som er pedofil, dendrofil og nekrofil......han liker å ha seg med små daue trær :)

Vi har et bredt spekter å ta av. DOL er er hav.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...