Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest steps
Skrevet

ble kjent med en fyr nylig og vi har skrevet noe til hverandre og pratet i telefonen.synes i begynnelsen det gikk greit,men plutselig så begynte han å ringe konstant,hele tiden,flere ganger pr dag og sendte masse meldinger hele tiden .da jeg ikke hadde mulighet til å svare hver gang fikk jeg masse meldinger om hvorfor jeg ikke svarte og om jeg var sur på han.dette har gjentatt seg mange ganger.han har snakket til meg som om vi skulle ha vært sammen lenge(noe vi ikke er og ikke kommer til å bli),og gjentar gang på gang om jeg er lei av han.har konfrontert han om detter og synes det er forferdelig ekkelt siden jeg bare har kjent han et par uker.blir litt skremt.han skjønner ikke hva han gjør galt og jeg har spurt han om han sliter med noe men han nekter tvert.fyren har jo tydeligvis problemer eller hva sier dere?ikke helt bra dette her...

Gjest brevdua
Skrevet

Helt forferdelig. Jeg råder deg til å ringe politet straks.

Dette rådet vil du ganske sikkert få flere ganger ettervert som "de faste" her inne får øye på denne meldingen.

Gjest steps
Skrevet

Dette rådet vil du ganske sikkert få flere ganger ettervert som "de faste" her inne får øye på denne meldingen.

Huff altså.han har bedt om unnskyldning da men er veldig usikker på han siden dette begynte sånn som dette.

Gjest brevdua
Skrevet

Huff altså.han har bedt om unnskyldning da men er veldig usikker på han siden dette begynte sånn som dette.

Kanskje han er kanibal, hvem vet!?

Mary Poppins
Skrevet

Ringe polititet? Tuller du?

Gjest brevdua
Skrevet

Er ikke det tradisjon her inne da;)

Er du også gått av hengslene nå?:-)

Mary Poppins
Skrevet

Er ikke det tradisjon her inne da;)

Er du også gått av hengslene nå?:-)

Hehe du virket seriøst og jeg tok ikke ironien med en gang. Spesielt ikke siden (som du tydeligvis også har registrert) så er det ikke rent sjeldent det gis råd om å ringe politiet her inne ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Dette er nok bare troll1 og troll2.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Jeg hadde trukket meg ut av det hele umiddelbart. Det der lover ikke godt.

Lady_Butterfly
Skrevet

Hei der!

Har vært i lignende situasjon selv... Jeg vil anbefale deg å gi fyren klar beskjed om at du ikke er interessert i han. (Og deretter ikke ha noe kantakt med han med mindre DU ønsker det). Er du for vag i dine tilbakemeldinger kan situasjonen bli ille... Tro meg

Gjest pepsi maxx
Skrevet

ja, han er vel veldig interessert i deg og vil bli kjent med deg i en turbofart. Han er nok bare betatt eller besatt av deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...