Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke merket det før nå -bukselåret har spjæra sideveis, fullstendig, rett under der rompa går litt innover og skal bli til lår - - -makan - vært på jobb og ute på firmabesøk og alt...de syns sikkert synd på meg....om de har sett det!

Skrevet

-ler- Uff da.

og så yndlingsbukse a gett - vaska ihjel! hehe

Skrevet

og så yndlingsbukse a gett - vaska ihjel! hehe

Det er trist når favorittbuksene blir ødelagt. Jeg blir ofte oppriktig lei meg og jeg har ikke noe følesesforhold til klær. Men et par gode bukser er vanskelig å finne :(

Skrevet

Det er trist når favorittbuksene blir ødelagt. Jeg blir ofte oppriktig lei meg og jeg har ikke noe følesesforhold til klær. Men et par gode bukser er vanskelig å finne :(

Enig - og så svett og sur man blir når man MÅ ut og kjøpe nye! - de er for lave, for vide, for rare, for for for -jeg hater å handle bukser - topper er bare gøy! :)

Skrevet

Enig - og så svett og sur man blir når man MÅ ut og kjøpe nye! - de er for lave, for vide, for rare, for for for -jeg hater å handle bukser - topper er bare gøy! :)

Ja, bukser er grusomme. Magen tyter ut, man blir varm og svett, en størrelse er akkurat for liten og den neste er akkurat for stor... Blah :( Finner jeg bukser jeg liker, så bruker jeg de til de er fillete.

Skrevet

Enig. Jeg er ikke så høy, så trenger ikke moppe så ofte. Bare sleper buksebeina etter meg.

Skrevet

Det er sånt som skjer etter 32 minikokosboller. Ikke noe å henge seg opp i.

Skrevet

Det er sånt som skjer etter 32 minikokosboller. Ikke noe å henge seg opp i.

hihi -nei heller 32 vask på 60 grader -den finnes ikke trang! hehe

*raper Dajm*

Gjest Rusle
Skrevet

Uffda flisa, har du begynt å bli sjuskete? Neida, bare tuller :o)s

Skrevet

Uffda flisa, har du begynt å bli sjuskete? Neida, bare tuller :o)s

Gubben sier jeg ser ut som en uoppredd seng! :)

Gjest Rusle
Skrevet

Gubben sier jeg ser ut som en uoppredd seng! :)

:-)))

Tror du må snakke alvor med ham :o)

Skrevet

Av og til er det vært veldig kjekt om folk gir en et hint om at noe er galt, asså. Når buksa revner, eller når man går til jobben og bare har sminket det ene øyet. Hvor er de som absolutt skal kommentere alt og alle når man trenger dem? ;-)

Gjest miomiomio
Skrevet

Ja, bukser er grusomme. Magen tyter ut, man blir varm og svett, en størrelse er akkurat for liten og den neste er akkurat for stor... Blah :( Finner jeg bukser jeg liker, så bruker jeg de til de er fillete.

jeg hadde en sinnsykt flau opplevelse på skolen her om dagen..hadde vært på toalettet...og akurat kommet ut av gangen så kommer noen og tar meg i ryggen og sier at det henger dopair utenfor buksen min.....glad noen fortalte meg uansett da

Skrevet

Av og til er det vært veldig kjekt om folk gir en et hint om at noe er galt, asså. Når buksa revner, eller når man går til jobben og bare har sminket det ene øyet. Hvor er de som absolutt skal kommentere alt og alle når man trenger dem? ;-)

Vi får bare håpe og be at de ikke har sett noe - jeg har lang tunika på meg...:)

Skrevet

:-)))

Tror du må snakke alvor med ham :o)

Da bare blar han opp penger og tvinerg meg til å handle klær - hehe

Skrevet

jeg hadde en sinnsykt flau opplevelse på skolen her om dagen..hadde vært på toalettet...og akurat kommet ut av gangen så kommer noen og tar meg i ryggen og sier at det henger dopair utenfor buksen min.....glad noen fortalte meg uansett da

hoho - håper ikke papiret var farga? :)

Skrevet

De er opptatt med å hviske til andre.

Skrevet

Jeg så overskriften, og så tenkte jeg: Denne tråden har sikkert flisa startet.. *S*

Bare positivt ment altså, du er så herlig selvironisk ;o)

(Har jeg vært for mye på DOL i det siste, tro??)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...