Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi...så det du ikke visste hadde du kanskje vondt av? Ingen som viste misnøye med deg i dag? Eller mulig du fikk noen hete blikk?

God shopping!

Skrevet

Huff da. Sånne oppdagelser er utrolig ekle.

Får bare håpe at ingen har lagt merke til det, da.

Gjest kalendria
Skrevet

"lol"....

Ut i fra den Ikea-tråden din, da du gikk med magen bar og vel så det, og denne tråden her, så har jeg begynt å få et visst.... hmmmm... "inntrykk".... av deg... :)

Synes godt noen kunne sagt pent i fra, da.... eller kanskje de trodde deg var siste mote?

Skrevet

Huff da. Sånne oppdagelser er utrolig ekle.

Får bare håpe at ingen har lagt merke til det, da.

Jeg viste det til fjortissen min i går - og hun sa "du skakk'e hiven'n for det? - jeg vil HAAAN!"

Så buksa ligger til vask igjen den...

Skrevet

"lol"....

Ut i fra den Ikea-tråden din, da du gikk med magen bar og vel så det, og denne tråden her, så har jeg begynt å få et visst.... hmmmm... "inntrykk".... av deg... :)

Synes godt noen kunne sagt pent i fra, da.... eller kanskje de trodde deg var siste mote?

de kan ikke ha sett det....:-)

I dag har jeg på meg designerklærne mine igjen! :-)

Gjest kalendria
Skrevet

de kan ikke ha sett det....:-)

I dag har jeg på meg designerklærne mine igjen! :-)

Det er nok absolutt tryggest :)

God helg!

Skrevet

Jeg viste det til fjortissen min i går - og hun sa "du skakk'e hiven'n for det? - jeg vil HAAAN!"

Så buksa ligger til vask igjen den...

Hehe! Ære være fjortisen, da!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg så overskriften, og så tenkte jeg: Denne tråden har sikkert flisa startet.. *S*

Bare positivt ment altså, du er så herlig selvironisk ;o)

(Har jeg vært for mye på DOL i det siste, tro??)

Det tenkte jeg også:)

Skrevet

Ååå, stakkars! Det må være sikkelig kjipt...

Men du komemr til å le av det så snart de søtørste følelsene gir seg...;)

Skrevet

De er opptatt med å hviske til andre.

Åh, selvsagt. *klaske panna*

Skrevet

Ååå, stakkars! Det må være sikkelig kjipt...

Men du komemr til å le av det så snart de søtørste følelsene gir seg...;)

Jeg bryr meg ikke jeg! :-)

Skrevet

Bare gå med hevet hode du;) Litt hud er ikke å forakte. Hva om du hadde gått slik med vilje? Du må tenke slik, for de som så deg tenker helt sikket slik... hehehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...