bb71 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 hihi...så det du ikke visste hadde du kanskje vondt av? Ingen som viste misnøye med deg i dag? Eller mulig du fikk noen hete blikk? God shopping! 0 Siter
Gyda Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Huff da. Sånne oppdagelser er utrolig ekle. Får bare håpe at ingen har lagt merke til det, da. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 "lol".... Ut i fra den Ikea-tråden din, da du gikk med magen bar og vel så det, og denne tråden her, så har jeg begynt å få et visst.... hmmmm... "inntrykk".... av deg... Synes godt noen kunne sagt pent i fra, da.... eller kanskje de trodde deg var siste mote? 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Skrevet 10. mars 2006 Huff da. Sånne oppdagelser er utrolig ekle. Får bare håpe at ingen har lagt merke til det, da. Jeg viste det til fjortissen min i går - og hun sa "du skakk'e hiven'n for det? - jeg vil HAAAN!" Så buksa ligger til vask igjen den... 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Skrevet 10. mars 2006 "lol".... Ut i fra den Ikea-tråden din, da du gikk med magen bar og vel så det, og denne tråden her, så har jeg begynt å få et visst.... hmmmm... "inntrykk".... av deg... Synes godt noen kunne sagt pent i fra, da.... eller kanskje de trodde deg var siste mote? de kan ikke ha sett det....:-) I dag har jeg på meg designerklærne mine igjen! :-) 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 de kan ikke ha sett det....:-) I dag har jeg på meg designerklærne mine igjen! :-) Det er nok absolutt tryggest God helg! 0 Siter
Gyda Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg viste det til fjortissen min i går - og hun sa "du skakk'e hiven'n for det? - jeg vil HAAAN!" Så buksa ligger til vask igjen den... Hehe! Ære være fjortisen, da! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg så overskriften, og så tenkte jeg: Denne tråden har sikkert flisa startet.. *S* Bare positivt ment altså, du er så herlig selvironisk ;o) (Har jeg vært for mye på DOL i det siste, tro??) Det tenkte jeg også 0 Siter
Dory Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Ååå, stakkars! Det må være sikkelig kjipt... Men du komemr til å le av det så snart de søtørste følelsene gir seg... 0 Siter
tonie Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 De er opptatt med å hviske til andre. Åh, selvsagt. *klaske panna* 0 Siter
flisa Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 Ååå, stakkars! Det må være sikkelig kjipt... Men du komemr til å le av det så snart de søtørste følelsene gir seg... Jeg bryr meg ikke jeg! :-) 0 Siter
cronisk Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Bare gå med hevet hode du;) Litt hud er ikke å forakte. Hva om du hadde gått slik med vilje? Du må tenke slik, for de som så deg tenker helt sikket slik... hehehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.