Gjest ..litt nervøs Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hei hei, jeg skal ut og reise 23. April til cuba. Visste ikke at jeg trenger visium, men fant ut av dette nå. Er det for sent å få ordnet det? Hvor lang tid tar det, og hvordan går man frem? Håper på svar! 0 Siter
Gjest traveller Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Aner ikke om det er for sent. Ulike land opererer med ulik tid. Ring den cubanske ambassaden i morgen; er de som fikser visum. 0 Siter
lonelyP Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Du kan faktisk få turistvisum i passkontrollen på Cuba, men da kan du regne med at det tar desto lengre tid i kontrollen også. Hør med de du har kjøpt billetten av eller ring ambassaden. Det ordner seg helt greit dette. 0 Siter
Speak Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg skal til Kenya. Fikk beskjed på ambassaden at jeg skulle sende inn visumsøknad 4-6 uker før avreise. Jeg sendte det inn 4 uker før avreise, og sitter nå og trommer med tomlene og håper jeg snart får de i retur. Er jo litt skummelt når man sender bort 4 pass til en ambassade i Stockholm.... 0 Siter
lonelyP Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg skal til Kenya. Fikk beskjed på ambassaden at jeg skulle sende inn visumsøknad 4-6 uker før avreise. Jeg sendte det inn 4 uker før avreise, og sitter nå og trommer med tomlene og håper jeg snart får de i retur. Er jo litt skummelt når man sender bort 4 pass til en ambassade i Stockholm.... Til Cuba trenger man bare et enkelt turist visum som man får hos reiseoperatøren f.eks. Det ordnes på dagen og man trenger bare å fylle inn passnr. og navn. Det er ikke noe problem i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.