Gå til innhold

visium

Gjest ..litt nervøs

Anbefalte innlegg

Gjest ..litt nervøs
Skrevet

Hei hei,

jeg skal ut og reise 23. April til cuba. Visste ikke at jeg trenger visium, men fant ut av dette nå. Er det for sent å få ordnet det? Hvor lang tid tar det, og hvordan går man frem?

Håper på svar!

Gjest traveller
Skrevet

Aner ikke om det er for sent. Ulike land opererer med ulik tid. Ring den cubanske ambassaden i morgen; er de som fikser visum.

Skrevet

Du kan faktisk få turistvisum i passkontrollen på Cuba, men da kan du regne med at det tar desto lengre tid i kontrollen også. Hør med de du har kjøpt billetten av eller ring ambassaden. Det ordner seg helt greit dette.

Skrevet

Jeg skal til Kenya. Fikk beskjed på ambassaden at jeg skulle sende inn visumsøknad 4-6 uker før avreise. Jeg sendte det inn 4 uker før avreise, og sitter nå og trommer med tomlene og håper jeg snart får de i retur. Er jo litt skummelt når man sender bort 4 pass til en ambassade i Stockholm....

Skrevet

Jeg skal til Kenya. Fikk beskjed på ambassaden at jeg skulle sende inn visumsøknad 4-6 uker før avreise. Jeg sendte det inn 4 uker før avreise, og sitter nå og trommer med tomlene og håper jeg snart får de i retur. Er jo litt skummelt når man sender bort 4 pass til en ambassade i Stockholm....

Til Cuba trenger man bare et enkelt turist visum som man får hos reiseoperatøren f.eks. Det ordnes på dagen og man trenger bare å fylle inn passnr. og navn. Det er ikke noe problem i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...