Gjest ikke helt oppdatert Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Nå som det fryktes at det også kommer til Norge. Jeg har ikke helt forstått hvordan dette smitter til mennesker, og hvor stor sannsynligheten er for det? Er noen mere oppdaterte på området? 0 Siter
nick Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Den dødelige varianten skal være litt farlig, mens den andre stort sett ikke er noe å bry seg om. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Den dødelige varianten skal være litt farlig, mens den andre stort sett ikke er noe å bry seg om. "Den dødelige varianten skal være litt farlig".. heh.. rart med det 0 Siter
tonie Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hvis jeg har forstått det riktig må du ha nærkontakt med et sykt eller dødt dyr for å bli smittet, eller komme i kontakt med dyrets avføring. Ingen stor fare foreløpig, men hvis det muterer og begynner å smitte mellom mennesker, DA blir det skummelt.... 0 Siter
Gjest printa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg så på TV2 nyhetene kl. 21, og hun dama fra Mattilsynet, sa at funnene enten kunne være en mild eller en alvorlig grad av Fugleinfluensa. Hallo! Er det blitt grader av den, også nå? Enten er det kommet Fugleinfluensa til Norge, eller så er det ikke.... Svaret kommer i morra. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg så på TV2 nyhetene kl. 21, og hun dama fra Mattilsynet, sa at funnene enten kunne være en mild eller en alvorlig grad av Fugleinfluensa. Hallo! Er det blitt grader av den, også nå? Enten er det kommet Fugleinfluensa til Norge, eller så er det ikke.... Svaret kommer i morra. Greia er vel om det er den farlige utgaven av viruset eller ikke. HN15 eller hva det er. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Greia er vel om det er den farlige utgaven av viruset eller ikke. HN15 eller hva det er. Ok, så det er variasjoner innenfor det sk "ikke farlige" fugleinfluensa viruset. Det visste jeg ikke, jeg trodde det var enten eller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.