Gå til innhold

Auu..

Anbefalte innlegg

Gjest Auauauaua
Skrevet

Har smerter i ryggen. Kommer som støt/stikk med jevne mellomrom. Smertene sitter ikke så langt ned på ryggen, og på hver sin side (mest venstresiden av ryggen).

Kan det være noe med nyrene? For har liksom ikke vondt I ryggen. Får ikke mer vondt av å røre på meg o.l. Hadde en kraftig urinveisinfeksjon for noen uker siden, derfor jeg tenker på nyrene..

Skrevet

Urinveisinfeksjoner kan spre seg opp til nyrene. Dette kan sjekkes med en klinisk undersøkelse og urinprøve. Jeg synes det høres ut som du bør ta en tur til legevakten, man bør ikke gå med slikt, da nyrene kan ta skade av det. Dessuten finnes det medisiner som raskt får deg bedre om det er det det skulle være.

Gjest Auauauaua
Skrevet

Urinveisinfeksjoner kan spre seg opp til nyrene. Dette kan sjekkes med en klinisk undersøkelse og urinprøve. Jeg synes det høres ut som du bør ta en tur til legevakten, man bør ikke gå med slikt, da nyrene kan ta skade av det. Dessuten finnes det medisiner som raskt får deg bedre om det er det det skulle være.

Takk for svar. :)

Men hadde urinveisinfeksjonen for tre uker siden og ble bra etter to dager med antibiotika. Har ingen symptomer på u.i nå. Kan det likevel ha satt seg i nyrene?

Skrevet

Hvor lenge har du hatt vondt..? Det høres kanskje litt rart ut, men det kan føles ut som om det er i nyrene/ryggen man har vondt ved noe så "harmløst" som luftsmerter...

Skrevet

Takk for svar. :)

Men hadde urinveisinfeksjonen for tre uker siden og ble bra etter to dager med antibiotika. Har ingen symptomer på u.i nå. Kan det likevel ha satt seg i nyrene?

Om du avsluttet antibiotikakuren etter bare to dager, og ikke fullførte, så er det fullt mulig at du har fått en ny infeksjon ja. En kur skal alltid fullføres, selv om man føler seg bra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...