Gå til innhold

når vi snakker om edderkoppskrekk

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Lucretia

1

• Glimtipper

1

• ¤ Skara ¤

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest sol etter regn
Skrevet

FY FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HYYYL!

Kjenner kvalmen velte seg opp...

*spyyy*

SÅ desperat tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å bli!! Det der står det nesten ikke respekt av en gang... Fy faen...!! :||

Gjest togli
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det for en million!!!!!!!

*ææææææææææææ*

Gjest mirakel*2
Skrevet

*spyyy*

SÅ desperat tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å bli!! Det der står det nesten ikke respekt av en gang... Fy faen...!! :||

jeg hadde ikke klart å stå ved bordet engang

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå ble jeg skikkelig kvalm!

Gjest mirakel*2
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det for en million!!!!!!!

*ææææææææææææ*

ikke jeg heller!! Jeg hopper jo rundt som en gal bare hvis jeg har vært borti en edderkopp. Jeg hadde kjempet med livet før noen hadde fått puttet en av dem inn i munnen min!

Gjest vioola
Skrevet

*spyyy*

åååå herregud...var ekkelt å se på. håper hun fikk mye penger for det der.

Gjest togli
Skrevet

ikke jeg heller!! Jeg hopper jo rundt som en gal bare hvis jeg har vært borti en edderkopp. Jeg hadde kjempet med livet før noen hadde fått puttet en av dem inn i munnen min!

Og jeg hadde iallefall aldri blitt normal igjen etterpå!!

Gjest mirakel*2
Skrevet

lol. Der sa du det!:)

Gjest sol etter regn
Skrevet

jeg hadde ikke klart å stå ved bordet engang

huff..... Rett og slett bare MOTBYDELIG og EKKELT!! Jeg kommer til å drømme ekle edderkopp-drømmer i natt, det føler jeg på meg.. Har et bol av en leilighet, de kommer vel snart krypende frem fra kriker og kroker... Svære beist med hårete bein... Er så vidt jeg tør å drepe dem, de løper så jævlig fort at jeg er livredd de skal komme bort til meg før jeg rekker å klaske dem...

Gjest sol etter regn
Skrevet

haha, ikke jeg heller!! ;) *kvalm*

Gjest mirakel*2
Skrevet

huff..... Rett og slett bare MOTBYDELIG og EKKELT!! Jeg kommer til å drømme ekle edderkopp-drømmer i natt, det føler jeg på meg.. Har et bol av en leilighet, de kommer vel snart krypende frem fra kriker og kroker... Svære beist med hårete bein... Er så vidt jeg tør å drepe dem, de løper så jævlig fort at jeg er livredd de skal komme bort til meg før jeg rekker å klaske dem...

sånn har vi det og! De er svære og mange. Det var plussgrader her en dag og da fant jeg en diger en inne. De kommer med en gang det blir litt varmere. Jeg gruer meg skikkelig til våren

¤ Skara ¤
Skrevet

Fy fader ekkelt, mye rart mennesker kan gjøre for penger gitt:))))

Skrevet

KUUUULT! Hun var tøff! - de var jo veldig stygge da -men ikke noe å være redd for :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Å, fyttirakker'n...

Det verste av alt var å se at hun presset seg så sinnssykt hardt... Det var jo helt tydelig at hun hadde skrekk for det.

Åssen takler hun å ha krysset sine egne grenser sånn? Lurer på om det var en seier for henne eller om hun bare kommer til å ha mareritt i etterkant...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

KUUUULT! Hun var tøff! - de var jo veldig stygge da -men ikke noe å være redd for :)

Men de kravlet og krøp sånn... synes det var litt ekkelt, jeg.

Ville du ha opplevd det som en seier å klare det der, eller ville du fått mareritt etterpå?

Skrevet

Men de kravlet og krøp sånn... synes det var litt ekkelt, jeg.

Ville du ha opplevd det som en seier å klare det der, eller ville du fått mareritt etterpå?

Jeg hadde blitt kvalm - og rik....men helt greit etterpå, tror jeg - -men jeg eier ikke edderkoppskrekk. Hadde det vært en orm, derimot!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg hadde blitt kvalm - og rik....men helt greit etterpå, tror jeg - -men jeg eier ikke edderkoppskrekk. Hadde det vært en orm, derimot!

Personlig har jeg ikke skrekk for hverken edderkopper eller ormer. Men å SPISE dem????

Akkurat det er UTENKELIG for meg. Jeg spiser ikke en gang snegler...

Gjest c-lin
Skrevet

Personlig har jeg ikke skrekk for hverken edderkopper eller ormer. Men å SPISE dem????

Akkurat det er UTENKELIG for meg. Jeg spiser ikke en gang snegler...

Så på tv`n en gang svære taranteller bli frityrsteikt. Æsj, æsj og dobbelt æsj. Da de oppnådde en viss temperatur sa det "poff". Blir enda kvalm av det innslaget.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Så på tv`n en gang svære taranteller bli frityrsteikt. Æsj, æsj og dobbelt æsj. Da de oppnådde en viss temperatur sa det "poff". Blir enda kvalm av det innslaget.

Æææsssjjj... Hørtes skikkelig ekkelt ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...