Gå til innhold

når vi snakker om edderkoppskrekk

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Så det er håp for meg også altså :o)

Det er det :-)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Lucretia

1

• Glimtipper

1

• ¤ Skara ¤

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg har faktisk vært inni noe greier i Praha, som bestod av ett hundretalls diverse edderkopp-typer.

Tenkte at jeg skulle møte fobien min.

Gikk fint det....Helt til jeg kom innerst i lokalet, og der låg søren meg en stoooooor hårete edderkopp oppå buret sitt.

Da var det ei som sprang du!

Det viste seg at det bare var ett skall, de bytter skall, og det hadde de fjernet fra buret, men glemt og ta det vekk fra lokket til buret.

Hadde noia bare noe var borti meg i ukevis etterpå, så den edderkopper omtrent overalt.

*grøsser bare ved tanken*

Da hadde jeg daua!!!!

Såå omvendt er jeg tross alt ikke!!

Gjest togli
Skrevet

"Du husker kanskje filmen "Arachnophobia"? Etter den filmen ble jeg reddere enn noen gang!"

Det var akkurat den filmen jeg fikk, jeg husket bare ikke navnet! Videoen ligger innerst i skapet et sted, jeg har ikke orket så mye som å ta på den, men planlegger å kaste den neste gang jeg rydder der.

Jeg så den noen ganger på 80-tallet. Kom ikke unna når vennegjengen ville ha en hærlig grøsser :-/

Gjest Shira12
Skrevet

Da hadde jeg daua!!!!

Såå omvendt er jeg tross alt ikke!!

Jeg trodde ett lite øyeblikk der at jeg kom til og sige sammen og aldri reise meg mer ;-)

Men frem til det, så ble jeg modigere og modigere, og kikket inn i glassburene deres.

Men ble litt shaky av tanken på at det faktisk finnes SÅ mange forskjellige arter av de små beistene.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

"Hun var absolutt ikke komfortabel med dette, nei... Ville jo knapt ta på dyret."

Jeg har skrekk for edderkopper selv, så jeg følte at hun var i samme kategori som meg. Jeg ville også hatt store problem med å ta på dem. Så om jeg var blitt presset til det der, ville jeg etterpå følt at jeg sviktet meg selv.

På en måte gjør hun sin egen edderkoppskrekk til underholdning.

Hadde vært mye mer ålreit å se på en person som faktisk overvant frykten på sine egne premisser - og ble kurert for det. Og da burde det i hvert fall ikke være nødvendig å spise den...

Skrevet

Æsj, de likene var grusomme. "Nå gjør de alt for å toppe seg selv i ekkelhet" tenkte jeg. Måtte lukke øynene.

jeg brakk meg flere ganger - høyt - gubben lo av meg.

Gjest mirakel*2
Skrevet

Jeg har også edderkoppskrekk, og jeg angrer på at jeg så den videosnutten i går kveld.

Jeg ble virkelig kvalm i går, det var ikke bare noe jeg skrev fordi det var så ekkelt. Jeg klarte ikke å skrive mer enn den ene setningen, så måtte jeg forlate pc'en og prøve å tenke på noe annet.

beklager:) hehe...men jeg advarte i overskrift og med hylet mitt;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

I natt så drømte jeg at jeg tok ut en diger hårete edderkopp fra "huset sitt". Jeg tok den i hånden og sprang etter samboeren med den, for han hater edderkopper! -Ja, jeg er ond! Mohahhaha

Da jeg skulle legge den tilbake så beit den meg (eller hva den nå enn gjør) Det var kanskje til pass for meg. :P

Gjest mirakel*2
Skrevet

I natt så drømte jeg at jeg tok ut en diger hårete edderkopp fra "huset sitt". Jeg tok den i hånden og sprang etter samboeren med den, for han hater edderkopper! -Ja, jeg er ond! Mohahhaha

Da jeg skulle legge den tilbake så beit den meg (eller hva den nå enn gjør) Det var kanskje til pass for meg. :P

nei, du har jo ikke edderkoppskrekk mener jeg å huske. Men jeg regner med du ikke hadde orket å ete dem;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

nei, du har jo ikke edderkoppskrekk mener jeg å huske. Men jeg regner med du ikke hadde orket å ete dem;)

Jeg har ikke det, nei :)

Sorry, leste ikke linken din, Måtte bare fortelle om den kule drømmen min ;o)

Gjest mirakel*2
Skrevet

Jeg har ikke det, nei :)

Sorry, leste ikke linken din, Måtte bare fortelle om den kule drømmen min ;o)

det er en filmsnutt:) Noe som gjorde ulvinnen lurulf en smule kvalm visstnok:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Okei! He he..

Jeg får spørre henne hva den gikk ut på :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Noe som gjorde ulvinnen lurulf en smule kvalm visstnok:)"

Ulvinnen Lurulf ble meget kvalm, ja! Det ble dårlig med kveldsmat på meg i går :-(

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

beklager:) hehe...men jeg advarte i overskrift og med hylet mitt;)

Jeg har nok bare meg selv å takke!

Da filmsnutten begynte og jeg så alle ekle krypa, så hadde jeg tenkt å avbryte, men jeg måtte bare se om hun virkelig tok den i munnen! *Grøsse*

Ulp, nå kjenner jeg det i magen igjen, bare ved tanken!

Skrevet

Dæven - det var ikke mindre enn imponerende gjort av damen!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...