Gå til innhold

Dette handler om menn og følelser...

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor gjør de dette?

For en tid siden traff jeg en mann... Ingen sterke følelser med en gang, men etterhvert kom forelskelsen krypende... Vi har truffet hverandre kun 3 ganger, men har snakket daglig sammen på tlf, sms og mail. Avstanden mellom oss (i km) er veeeeldig stor, og sykdom gjorde at vi ikke fikk truffet hverandre sist vi hadde planlagt.

Vi har hele tiden vært ærlige og sagt at tiden får vise om vi har noen fremtid sammen eller ei...

Vi har begge sagt at vi er "forelsket" osv..

Snakket med ham for to dager siden. Skulle ringes igår, men hørte ingen ting. Ringte ham, men ingen tok tlf..

Har ikke hørt noe i dag heller, og har heller ikke tatt kontakt selv.

Magefølelsen min (som pleier å stemme), sier at jeg heller ikke kommer til å høre noe mer fra ham (og jeg vil ikke krype, selv om dette sliter meg ut!!)

Hvorfor gjør menn på denne måten? (sier ikke at alle gjør det, men jeg har opplevd dette en gang før også) -Hvis ting ikke er som det skal, hvorfor sier de da "Jeg er glad i deg, og jeg savner deg veldig!!!" på tlf en dag, for plutselig å bryte tvert?

Blir lei meg av sånt, jeg! Hvorfor går det ikke an å bare si "dette går ikke for meg lenger!".....?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221988-dette-handler-om-menn-og-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

De fleste fornuftige folk avslutter ikke ting på den måten. Men enkelte kvinner og menn er feige. Det er enklere å drite i å ta telefonen i stedet for å være ærlig.

Men det er selvfølgelig ingen unnskyldning, og er man eldre enn 14 år burde man være voksen nok til å avslutte ting man har begynt på.

Nå vet du for øvrig ikke at han unngår deg bevisst. Kanskje han har mista telefonen, blitt satt i fengsel eller ramla ned i et hull.

De fleste fornuftige folk avslutter ikke ting på den måten. Men enkelte kvinner og menn er feige. Det er enklere å drite i å ta telefonen i stedet for å være ærlig.

Men det er selvfølgelig ingen unnskyldning, og er man eldre enn 14 år burde man være voksen nok til å avslutte ting man har begynt på.

Nå vet du for øvrig ikke at han unngår deg bevisst. Kanskje han har mista telefonen, blitt satt i fengsel eller ramla ned i et hull.

Han er 38 år... Ja, jeg er redd det har skjedd noe, men tror vel egentlig ikke det... Har vel heller fått smaken på "det søte liv" andre plasser, tenker jeg..

De siste gangene jeg har snakket med ham (etter at han dagen før var UTROLIG forelska i meg) synes jeg han har virka litt "irritabel", e.l, men han har hele tiden bedyret at vi må snakke sammen neste dag... Vel, siste gangen har han altså IKKE gitt lyd fra seg! 3 dager siden, og jeg tenker ikke på annet.

Har bestemt meg for, at jeg ikke skal kontakte ham mer (har litt stolthet jeg også...), så får jeg håpe det går over snart!!!

Har visst kjærlighetssorg :o(((

Gjest emma69

Han er 38 år... Ja, jeg er redd det har skjedd noe, men tror vel egentlig ikke det... Har vel heller fått smaken på "det søte liv" andre plasser, tenker jeg..

De siste gangene jeg har snakket med ham (etter at han dagen før var UTROLIG forelska i meg) synes jeg han har virka litt "irritabel", e.l, men han har hele tiden bedyret at vi må snakke sammen neste dag... Vel, siste gangen har han altså IKKE gitt lyd fra seg! 3 dager siden, og jeg tenker ikke på annet.

Har bestemt meg for, at jeg ikke skal kontakte ham mer (har litt stolthet jeg også...), så får jeg håpe det går over snart!!!

Er dette en fyr du har møtt på nettet? Er det mulig at han treffer andre samtidig?

Eller at han synes det er spennende og trygt med "avstands-svermerier"?

I så fall kan det vel hende at dette begynner å lukte av forpliktelser?

Har du sjekket at han bor alene? Ikke er gift? hehe, mange muligheter;)

Lykke til!

Gjest printa

Har opplevd det samme mer enn en gang. Begynner rett og slett å bli vant til det.

Menn, som lukter forpliktelser har lett for å trekke seg tilbake, har jeg erfart. Så lenge de ikke føler at de har kontroll lenger, er det lett at ting "renner" ut i sanden.

Dumt, men det får være en erfaring til en annen gang. Heldigvis går det ann å lære av det, selv om det er en kostbar lærdom.

Menn, som ikke kan være ærlig er jo uansett ikke noe å samle på.

ShitDiddelyDo

Usj. Utrolig at en 38 år gammel mann kan være så umoden.

Men du har rett i at du ikke bør pepre ham med sms eller samtaler. For din egen skyld.

Lykke til i hvert fall.

Annonse

Er dette en fyr du har møtt på nettet? Er det mulig at han treffer andre samtidig?

Eller at han synes det er spennende og trygt med "avstands-svermerier"?

I så fall kan det vel hende at dette begynner å lukte av forpliktelser?

Har du sjekket at han bor alene? Ikke er gift? hehe, mange muligheter;)

Lykke til!

Neida, jeg har ikke truffet ham på nettet... Jeg vet han er single.

Vel, jeg klarte jo ikke å dy meg i dag da... Teite meg ringte ham. Han var veldig spak da han tok telefonen, beklaga seg, og sa at det er kaos på jobben og at han har måttet jobbe mye disse dagene.

Har ikke snakket med noen, sa han. Vel, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... I hvertfall sa jeg til ham at "hvis han ikke ønsker mer kontakt med meg, kan han si ifra, og ikke bare kutte ut på den måten." Han sa at han overhode ikke ønsket å bryte kontakten med meg, og beklaga så mye...

Oi oi oi. Alt raser jo inni meg!!! Det er grusomt. Jeg blir jo så usikker jeg også, og når jeg føler at ting ikke går på skinner, trekker jeg meg inn i skallet mitt... (krepsejente..)

Bedre ble det ikke da han forsiktig sa da vi skulle legge på røret... "jeg er glad i deg..."

ÅÅåååå!!!!!

Hvordan handler man i slike situasjoner, da? Hva gjør man?

Er kanskje litt voldsomt med å utdype glad i , forelsket i . sov kun etter 3 møter....

Hadde fått hetta selv tror jeg..., og jeg er ikke blant de som kan kalles feige...

Han er vel livredd for å bli hektet. Du har ikke tilfeldigvis et par- tre barn som også følger med i pakka de..

Nesten gang han ringer eller sender SMS/mail, ikke gidd og svar...

Gjest PandaMiranda

Neida, jeg har ikke truffet ham på nettet... Jeg vet han er single.

Vel, jeg klarte jo ikke å dy meg i dag da... Teite meg ringte ham. Han var veldig spak da han tok telefonen, beklaga seg, og sa at det er kaos på jobben og at han har måttet jobbe mye disse dagene.

Har ikke snakket med noen, sa han. Vel, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... I hvertfall sa jeg til ham at "hvis han ikke ønsker mer kontakt med meg, kan han si ifra, og ikke bare kutte ut på den måten." Han sa at han overhode ikke ønsket å bryte kontakten med meg, og beklaga så mye...

Oi oi oi. Alt raser jo inni meg!!! Det er grusomt. Jeg blir jo så usikker jeg også, og når jeg føler at ting ikke går på skinner, trekker jeg meg inn i skallet mitt... (krepsejente..)

Bedre ble det ikke da han forsiktig sa da vi skulle legge på røret... "jeg er glad i deg..."

ÅÅåååå!!!!!

Hvordan handler man i slike situasjoner, da? Hva gjør man?

Hei - dette er ganske ferskt for dere begge.

Du sier du er usikker. Det er helt naturlig. Men ikke legg for mye i det. Det tar tid å bli kjent.

Len deg tilbake, kos deg med den oppmerksomheten du får - ha gjerne også antennene ute andre steder inntil du merker hva det blir av dette her.

Det er ikke bare et spørsmål om HAN liker deg eller ikke. Du skal også finne ut om du liker ham. Og da mener jeg ikke bare sånn ved førsteinntrykk, men sånn i dybden. Det er ikke sikkert han er den prinsen du ØNSKER at han skal være...

Lurt å tenke litt sånn "what's in it for me..?"

Gjest PandaMiranda

Hei - dette er ganske ferskt for dere begge.

Du sier du er usikker. Det er helt naturlig. Men ikke legg for mye i det. Det tar tid å bli kjent.

Len deg tilbake, kos deg med den oppmerksomheten du får - ha gjerne også antennene ute andre steder inntil du merker hva det blir av dette her.

Det er ikke bare et spørsmål om HAN liker deg eller ikke. Du skal også finne ut om du liker ham. Og da mener jeg ikke bare sånn ved førsteinntrykk, men sånn i dybden. Det er ikke sikkert han er den prinsen du ØNSKER at han skal være...

Lurt å tenke litt sånn "what's in it for me..?"

PS: Hvis DU stresser, så stresser du HAM også. Begge blir stressa, og det ender med fiasko.

Vær oppriktig nysgjerrig - og se hvor det fører deg hen - !

Gjest rtrillions

Kjøp og les boken "Han er ikke interessert-sannheten om menn, helt uten filter"(Behrendt, Tuccillo).Den er hysterisk artig, men samtidig så sann, så sann.... Alle kvinner kjenner seg i gjen der, og jeg lover deg at du kommer til å føle deg bedre etter du ha lest den. Hovedpoeng: slutt og unnskylde menn. Vil de virkelig snakke med oss, vet selv den dummeste av dem hvordan man plukker på et tlf rør....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...