Gå til innhold

Fear Factor, Jackass etc. etc - spreng grenser....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"morene - hadde jeg dødd av - på flekken."

Hmmm...høres skummelt ut. Kanskje gå en tur i Jotunheimen, gå forbi en morene, og bare falle død om? Upraktisk.

Eller tenkte du kanskje på en mUrene? :-)

"..........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har aldri sett på Fear Factory, men Jackass-gutta er litt morsomme når de utsetter seg for livsfare. Det er utrolig at samtlige av dem fortsatt lever.

Men de er til tider i overkant ufyselige. Jeg synes f.eks. ikke det er spesielt morsomt å se noen gå inn på Ikea, drite i en av dassene som står der, og så bli kaste ut av butikken. Naturligvis etter at kamera har zoomet faenskapet dritegutten etterlot seg i den umonterte dassen.

Skrevet

"morene - hadde jeg dødd av - på flekken."

Hmmm...høres skummelt ut. Kanskje gå en tur i Jotunheimen, gå forbi en morene, og bare falle død om? Upraktisk.

Eller tenkte du kanskje på en mUrene? :-)

"..........................................."

Nei så morsomme vi er i dag da?

hehhe

fant jo bildet da -med min O! hehe

Skrevet

Nei så morsomme vi er i dag da?

hehhe

fant jo bildet da -med min O! hehe

:-)

"........................................."

Skrevet

Har aldri sett på Fear Factory, men Jackass-gutta er litt morsomme når de utsetter seg for livsfare. Det er utrolig at samtlige av dem fortsatt lever.

Men de er til tider i overkant ufyselige. Jeg synes f.eks. ikke det er spesielt morsomt å se noen gå inn på Ikea, drite i en av dassene som står der, og så bli kaste ut av butikken. Naturligvis etter at kamera har zoomet faenskapet dritegutten etterlot seg i den umonterte dassen.

Jackass var morsomt for noe år siden, da det var nytt og originalt. Nå er det forlengst oppbrukt, og dårlige kopier - som judas - er bare flaut, synes jeg.

"............................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jackass var morsomt for noe år siden, da det var nytt og originalt. Nå er det forlengst oppbrukt, og dårlige kopier - som judas - er bare flaut, synes jeg.

"............................................"

Holder Jackass fortsatt på? Jeg har ikke sett det på flere år.

Men den filmen de ga ut var morsom. Der strakk de alt litt lengre, og de holdt den banale dritehumoren sin på et minimumsnivå.

Judas var utrolig flaut.

Skrevet

Holder Jackass fortsatt på? Jeg har ikke sett det på flere år.

Men den filmen de ga ut var morsom. Der strakk de alt litt lengre, og de holdt den banale dritehumoren sin på et minimumsnivå.

Judas var utrolig flaut.

Er ikke sikker på om de holder på i samme stilen lengre, men minst et par av de som var med har sine egne show nå. Ikke særlig interessant.

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...