Duck Skrevet 14. august 2000 Skrevet 14. august 2000 Har pådratt meg kjønnsvorter å lurte på om det går ann å bli kvitt disse for godt ? Har lest endel om dette å kun finni ut at vortene kun kan fjernes midlertidig, å at en ikke blir kvitt viruset. Lurte på om legevitenskapen muligens hadde finni noen bedre løsning i det senere da dette går svært utover sexlivet. 0 Siter
Gjest Berthold Grünfeld Skrevet 14. august 2000 Skrevet 14. august 2000 De såkalte kondylomene lar seg behandle, men de har nok en viss tendens til å komme tilbake, dog slettes ikke alltid.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Berthold Grünfeld psykiater 0 Siter
Gjest Berthold Grünfeld Skrevet 14. august 2000 Skrevet 14. august 2000 De såkalte kondylomene lar seg behandle, men de har nok en viss tendens til å komme tilbake, dog slettes ikke alltid.Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Berthold Grünfeld psykiater 0 Siter
Gjest blitt kvitt Skrevet 15. august 2000 Skrevet 15. august 2000 Bare til trøst. Jeg hadde kjønnsvorter i halvannet år, men jeg har vært symptomfri i ti år nå. Mine forsvant da jeg sluttet med p-pillen. Min lege sa de var forsvunnet for godt. 0 Siter
Gjest Me tooooo Skrevet 16. august 2000 Skrevet 16. august 2000 Bare til trøst. Jeg hadde kjønnsvorter i halvannet år, men jeg har vært symptomfri i ti år nå. Mine forsvant da jeg sluttet med p-pillen. Min lege sa de var forsvunnet for godt. Jeg har samme gledelige melding. Hadde noen få vorter for 11-12 år siden. Ble penslet med et stoff, de forsvant og har aldri kommet tilbake.... Visste ikke dengangen at de kunne komme igjen heller.... har lest om det i ettertid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.