Gyda Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Tja, men fornuften styrer meg i seng i alle fall før 2330. Hverdagene står jeg nemlig opp kl seks. I helgene blir klokka fort halv tre. Så jeg liker godt å være lenge oppe om jeg kan få sove dagen etter. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Been there, done that... Ja jeg har min egen, faktisk to stk når jeg tenker meg om. Så rangler jeg hele dagen til stor irritasjon fra sambo. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg elsker å være oppe leeenge og sove til langt på dag ;o) 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 hva gjør dere om dagen, dere som rangler om natta? Legger du deg mellom tre og sju!!! Jeg kommer meg ikke opp om morgenen, hvis jeg ikke har fått sovet åtte timer. Da blir jeg gående døsende i halvsøvne på jobb. Men, jeg kan forstå at dere liker å være oppe om natta. Det er da kreative tanker dukker opp. Det er da man kan være helt alene i stillheten, eller feste vilt og hemningsløst. Alt ettersom. Står opp i tolv-ett tida, går på skolen i et par dager i uka (begynner tidligst kl 15), jobber en dag i uka (da må jeg stå opp i 10-tiden). ellers så gjør jeg dagligdagse ting, som å se tv, sitte med dataen, handle, rydde, lage mat, spise, treffer venner iblant. 0 Siter
jaime Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 hva gjør dere om dagen, dere som rangler om natta? Legger du deg mellom tre og sju!!! Jeg kommer meg ikke opp om morgenen, hvis jeg ikke har fått sovet åtte timer. Da blir jeg gående døsende i halvsøvne på jobb. Men, jeg kan forstå at dere liker å være oppe om natta. Det er da kreative tanker dukker opp. Det er da man kan være helt alene i stillheten, eller feste vilt og hemningsløst. Alt ettersom. Har heltidsjobb, men jobber nesten bare hjemmefra, og bare en fordel å forskyve døgnet mest mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.