Gå til innhold

FU: Liker du å rangle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, men fornuften styrer meg i seng i alle fall før 2330. Hverdagene står jeg nemlig opp kl seks.

I helgene blir klokka fort halv tre. Så jeg liker godt å være lenge oppe om jeg kan få sove dagen etter.

Gjest Hanneline
Skrevet

Been there, done that...

Ja jeg har min egen, faktisk to stk når jeg tenker meg om.

Så rangler jeg hele dagen til stor irritasjon fra sambo.

;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg elsker å være oppe leeenge og sove til langt på dag ;o)

Skrevet

hva gjør dere om dagen, dere som rangler om natta? Legger du deg mellom tre og sju!!!

Jeg kommer meg ikke opp om morgenen, hvis jeg ikke har fått sovet åtte timer. Da blir jeg gående døsende i halvsøvne på jobb.

Men, jeg kan forstå at dere liker å være oppe om natta. Det er da kreative tanker dukker opp. Det er da man kan være helt alene i stillheten, eller feste vilt og hemningsløst. Alt ettersom.

Står opp i tolv-ett tida, går på skolen i et par dager i uka (begynner tidligst kl 15), jobber en dag i uka (da må jeg stå opp i 10-tiden).

ellers så gjør jeg dagligdagse ting, som å se tv, sitte med dataen, handle, rydde, lage mat, spise, treffer venner iblant.

Skrevet

hva gjør dere om dagen, dere som rangler om natta? Legger du deg mellom tre og sju!!!

Jeg kommer meg ikke opp om morgenen, hvis jeg ikke har fått sovet åtte timer. Da blir jeg gående døsende i halvsøvne på jobb.

Men, jeg kan forstå at dere liker å være oppe om natta. Det er da kreative tanker dukker opp. Det er da man kan være helt alene i stillheten, eller feste vilt og hemningsløst. Alt ettersom.

Har heltidsjobb, men jobber nesten bare hjemmefra, og bare en fordel å forskyve døgnet mest mulig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...