Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner hun å nærme seg 8 mnd. Krabbe kan hun ikke, men hun har en veldig bra åleteknikk - det ser ut som om hun svømmer butterfly når hun raser over gulvet :)

Husker med gru de to mellomste hvordan de tynte på potteplantene mine til de var ca 2 år gml. Det tok liksom aldri slutt. Den eldste rørte aldri potteplantene.

Nå har hun her allerede hatt hånden nedi en stor potte her. Hun tok samtidig tak i kanten og ristet kraftig slik at hele planten raslet. Interessant for henne, men det kan jo bli en mare for meg :o)

Har noen gode ideer om hvordan begrense plantetyninga? Jeg har selvsagt flyttet vekk de jeg vet er giftig. Eller har dere andre kanskje ryddet vekk alt som er?

Skrevet

Denne skulle selvsagt ikke vært på dette forumet. *Trøtt*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Denne skulle selvsagt ikke vært på dette forumet. *Trøtt*

Var det det lille klåfingrede sjarmtrollet som holdt deg våken kanskje?

Skrevet

Var det det lille klåfingrede sjarmtrollet som holdt deg våken kanskje?

Nei, hun har sovet godt i natt, men våknet altfor tidlig :o) Helt uhørt er det ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, hun har sovet godt i natt, men våknet altfor tidlig :o) Helt uhørt er det ;)

:-)

Dere får ta dere en formiddagslur begge to i dag.

Gjest Madagaskar
Skrevet

Jeg lot datteren min røre og knuse det hun måtte ønske..hehe. Tok self bort ting som var giftige, farlige eller ting som betyr mye..

Hun holdt på med det en stund, var skikkelig klåfingra og skulle leke med ALT annet enn lekene sine.

Men det tok bare en stund, så var hun lei. Hun fikk gjort noe med den nyskjerrigheten sin, og så at ingen reagerte på det..etter det så har jeg bestandig fått høre at vi er heldige som har ei som ikke rører noen ting. Tilogmed på besøk rører hun aldri noe. Hun får lov, og da er det ikke såå spennende lenger.

Søskenbarnet hennes derimot, får ikke lov å røre noe. De løper bort med en gang og tar ting fra henne. Hun blir mer nyskjerrig og går bort dit hver gang hun har sjansen..og prøver seg på nytt.

Det er jo GØY når mamma og pappa sier nei.. hehe.

Var bare mitt tips og min historie. Kanskje verdt å prøves?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...