Gjest Madagaskar Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Ser at det er mange som ikke tror på dette. Men det ligger jo bilde av henne som gravid da..Hvordan forklarer dere det? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Aner ikke hva du snakker om, men har du hørt at det er veldig lett å manipulere bilder nå til dags? 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Aner ikke hva du snakker om, men har du hørt at det er veldig lett å manipulere bilder nå til dags? Ja det har jeg hørt, men dette bildet er litt gammelt, og det får være måte på hvor flinke de var før å manipulere bilder. 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Ja det har jeg hørt, men dette bildet er litt gammelt, og det får være måte på hvor flinke de var før å manipulere bilder. Hehe. Det går fint an å manipulere et gammelt bilde i dag, da. Hvor lå dette bildet hen? Så ikke det i linken i går, jeg. 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Ja det har jeg hørt, men dette bildet er litt gammelt, og det får være måte på hvor flinke de var før å manipulere bilder. Fant link. http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina Sykt bilde, ass! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Ja det har jeg hørt, men dette bildet er litt gammelt, og det får være måte på hvor flinke de var før å manipulere bilder. Er vel ikke noe større problem å manipulere gamle bilder enn nye vel? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Aner ikke hva du snakker om jeg heller, men det er selvfølgelig ikke noe problem å trikse med bilder. En gravid femåring? Ikke faen. 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Fant link. http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina Sykt bilde, ass! akkurat.. Greia her er at det bildet har eksistert lenge. Det er ikke noe bilde som har kommet opp nå i det siste..så isåfall må de jo ha manipulert det i "gamle dager"..var de såå flinke til det da? Synes det ser så ekte ut jeg da men.. 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 akkurat.. Greia her er at det bildet har eksistert lenge. Det er ikke noe bilde som har kommet opp nå i det siste..så isåfall må de jo ha manipulert det i "gamle dager"..var de såå flinke til det da? Synes det ser så ekte ut jeg da men.. Nei, hvis dette er en historie som har vært kjent lenge, og ikke noe som er gulpet opp nå i senere tid - så er det jo nesten så en må tro denne sinnsyke historien...! Stakkars pikebarn i så fall! 0 Siter
Gjest Turbo Tuppa Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Nei, hvis dette er en historie som har vært kjent lenge, og ikke noe som er gulpet opp nå i senere tid - så er det jo nesten så en må tro denne sinnsyke historien...! Stakkars pikebarn i så fall! Jeg husker historien godt fra jeg leste om den for rundt 25 år siden i alle fall. 0 Siter
flisa Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg husker historien godt fra jeg leste om den for rundt 25 år siden i alle fall. I kriminalJOurnalen da eller? - 0 Siter
Gjest stakkars barn Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Aner ikke hva du snakker om jeg heller, men det er selvfølgelig ikke noe problem å trikse med bilder. En gravid femåring? Ikke faen. http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.