Gå til innhold

Ang. den 5-åringen som fikk barn

Anbefalte innlegg

Gjest Madagaskar
Skrevet

Ser at det er mange som ikke tror på dette. Men det ligger jo bilde av henne som gravid da..Hvordan forklarer dere det?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Aner ikke hva du snakker om, men har du hørt at det er veldig lett å manipulere bilder nå til dags?

Gjest Madagaskar
Skrevet

Aner ikke hva du snakker om, men har du hørt at det er veldig lett å manipulere bilder nå til dags?

Ja det har jeg hørt, men dette bildet er litt gammelt, og det får være måte på hvor flinke de var før å manipulere bilder.

Skrevet

Ja det har jeg hørt, men dette bildet er litt gammelt, og det får være måte på hvor flinke de var før å manipulere bilder.

Hehe. Det går fint an å manipulere et gammelt bilde i dag, da.

Hvor lå dette bildet hen? Så ikke det i linken i går, jeg.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er vel ikke noe større problem å manipulere gamle bilder enn nye vel?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aner ikke hva du snakker om jeg heller, men det er selvfølgelig ikke noe problem å trikse med bilder.

En gravid femåring? Ikke faen.

Gjest Madagaskar
Skrevet

Fant link.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina

Sykt bilde, ass!

akkurat.. Greia her er at det bildet har eksistert lenge. Det er ikke noe bilde som har kommet opp nå i det siste..så isåfall må de jo ha manipulert det i "gamle dager"..var de såå flinke til det da? Synes det ser så ekte ut jeg da men..

Skrevet

akkurat.. Greia her er at det bildet har eksistert lenge. Det er ikke noe bilde som har kommet opp nå i det siste..så isåfall må de jo ha manipulert det i "gamle dager"..var de såå flinke til det da? Synes det ser så ekte ut jeg da men..

Nei, hvis dette er en historie som har vært kjent lenge, og ikke noe som er gulpet opp nå i senere tid - så er det jo nesten så en må tro denne sinnsyke historien...!

Stakkars pikebarn i så fall!

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Nei, hvis dette er en historie som har vært kjent lenge, og ikke noe som er gulpet opp nå i senere tid - så er det jo nesten så en må tro denne sinnsyke historien...!

Stakkars pikebarn i så fall!

Jeg husker historien godt fra jeg leste om den for rundt 25 år siden i alle fall.

Skrevet

Jeg husker historien godt fra jeg leste om den for rundt 25 år siden i alle fall.

I kriminalJOurnalen da eller? -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...