Gå til innhold

Priser Healer/Naturterapaut

Anbefalte innlegg

Gjest Naiviteten
Skrevet

Har noen av dere vært til alternativ behandling? - Og hva måtte dere betale for dette?

Går det an å få godskrevet slik behandling?

Jeg var til slik behandling her om dagen, og prisen var 2500,. - Blodpris spør du meg. Selvsagt ikke hvis det gjør deg bedre, men jeg er ikke blitt noe bedre, tvert i mot. Fikk beskjed om å komme tilbake

Skulle aldri ha gjort dette, men en prøver jo alltids en løsning. Var veldig høytsvevende, med "guds kraft", og "hele pakka" - og jeg som ikke er kristen en gang;)

Mange som skor seg på andres elendighet - og selvsagt "dumme" folk som meg!!

Gjest pekka
Skrevet

Jeg har prøvet fotsoneterapi kombinert med øreakupunktur for 250kr pr gang, har også vært hos healer, det kostet meg en blomst. Behandlingene hjalp.

Kan jeg spørre hva du har fått av behandling? Det var kanskje naturmedisinsk diagnostikk med i bildet? Hvor lenge var du der?

NB: etter behandling kan plagen forverres men det er en positiv reaksjon. Verre før det blir bedre.

Gjest Naiviteten
Skrevet

Var der cirka to timer. Kun håndspålegging:)

Bare le, jeg gjør det jeg og:D

Det er ikke måte på hva en prøver ut. Har forsøkt alt mulig annet, og aldri til en slik pris.

Gjest Naiviteten
Skrevet

Jeg har prøvet fotsoneterapi kombinert med øreakupunktur for 250kr pr gang, har også vært hos healer, det kostet meg en blomst. Behandlingene hjalp.

Kan jeg spørre hva du har fått av behandling? Det var kanskje naturmedisinsk diagnostikk med i bildet? Hvor lenge var du der?

NB: etter behandling kan plagen forverres men det er en positiv reaksjon. Verre før det blir bedre.

Den over var til deg;)

Skrevet

Det er ikke måte på hva en prøver ut. Har forsøkt alt mulig annet, og aldri til en slik pris.

Det var forferdelig dyrt, håper det hjelper deg da. Har ikke hørt om noen som tar mer enn 500 kroner.

Gjest pekka
Skrevet

Det er det rareste jeg har hørt... Prisen er i høyeste laget, men jeg håper det er verdt det og at du blir bedre. Fikk du healeren anbefalt av noen?

Gjest Naiviteten
Skrevet

Det er det rareste jeg har hørt... Prisen er i høyeste laget, men jeg håper det er verdt det og at du blir bedre. Fikk du healeren anbefalt av noen?

Fikk vite om healeren av noen som viste om noen...

Burde vel drevet litt mer reserch.

Skrevet

Da får du bruke forbrukerlovgivningen. Det er forbudt å selge noe som ikke virker etter beskrivelsen/ salgsbetingelsene for tjenesten eller varen. Du har krav på å få omgjort handelen. Jo dyrere det er, jo sterkere står du. Jo flere dere er som er lurt, jo sterkere står dere.

Avtaleloven bør også kumme brukes, da dere avtaler noe som den ene ikke oppfyller, og tilbyder er den sterkeste part som kanskje utnytter at du er syk og ikke kan vurdere avtalen.

Alt du som privatperson betaler for, er forbrukerkjøp. Det fins ikke unntak for helsetjenester eller pleie det jeg vet. Selv prestens og begravelsesbyråets tjenester kan klages på.

Gjest Naiviteten
Skrevet

Da får du bruke forbrukerlovgivningen. Det er forbudt å selge noe som ikke virker etter beskrivelsen/ salgsbetingelsene for tjenesten eller varen. Du har krav på å få omgjort handelen. Jo dyrere det er, jo sterkere står du. Jo flere dere er som er lurt, jo sterkere står dere.

Avtaleloven bør også kumme brukes, da dere avtaler noe som den ene ikke oppfyller, og tilbyder er den sterkeste part som kanskje utnytter at du er syk og ikke kan vurdere avtalen.

Alt du som privatperson betaler for, er forbrukerkjøp. Det fins ikke unntak for helsetjenester eller pleie det jeg vet. Selv prestens og begravelsesbyråets tjenester kan klages på.

Skal jaggu prøve meg på den:)

Takker!!!

Skrevet

Skal jaggu prøve meg på den:)

Takker!!!

Det er litt underlig hvordan vi tenker, vi stiller ikke samme krav til alternativ medisin som til vanlig medisin og behandling.

Alternative slipper merkelig nok unna med de mest utrolige bløffer og fantasifulle løgner og useriøs markedsføring at jeg blir kvalm. Hvis jeg hadde lurt mine kunder slik, så ville jeg blitt lynsjet, og jeg ville ikke fått penga mine før resultatet forelå slik som bestilt/avtalt. Ingenting som kommer fra meg er det misnte tilfeldig, og resultatet er garantert, fullt dokumenterbart og synlig for alle.

Skrevet

Jeg har vært til noen som ligner på kiropraktor, men det er noe kinesisk. Ble behandlet 2-3 ganger samme time med pauser imellom. Betalte 200-300 tror jeg.

Har også tatt fotsoneterapi og vært i magnettrommel mange ganger tidligere, uten å bli fattg av det.

Gjest Naiviteten
Skrevet

Jeg har vært til noen som ligner på kiropraktor, men det er noe kinesisk. Ble behandlet 2-3 ganger samme time med pauser imellom. Betalte 200-300 tror jeg.

Har også tatt fotsoneterapi og vært i magnettrommel mange ganger tidligere, uten å bli fattg av det.

Høres ut som en noe mer akseptabel pris:)

Skrevet

Ekte healere skal ikke ta betaling ;o)

Betaling gjør det useriøst i mitt syn.

Gjest Naiviteten
Skrevet

Det er litt underlig hvordan vi tenker, vi stiller ikke samme krav til alternativ medisin som til vanlig medisin og behandling.

Alternative slipper merkelig nok unna med de mest utrolige bløffer og fantasifulle løgner og useriøs markedsføring at jeg blir kvalm. Hvis jeg hadde lurt mine kunder slik, så ville jeg blitt lynsjet, og jeg ville ikke fått penga mine før resultatet forelå slik som bestilt/avtalt. Ingenting som kommer fra meg er det misnte tilfeldig, og resultatet er garantert, fullt dokumenterbart og synlig for alle.

Problemet vil vel være at healeren vil si det hadde virkning, siden jeg ble dårlig. (Noe hvem som helst kunne klart, ved å trykke på de ømmeste musklene.)

Er utrolig forbannet på meg selv, som var så naiv og dum. Men jeg blir jæ...forbannet når det gjelder mennesker som mener de er en formidler av "guds kraft", og som ser det som et kall. Allikevel skor de seg på andres elendighet. Det er "barmhjertighet" det!!!

Men, igjen... Jeg burde vært litt mer oppegående enn som så.

Skrevet

Betaling gjør det useriøst i mitt syn.

Det er jeg enig i men at noen folk kan heale i en viss grad tror jeg sikkert.

Skrevet

Problemet vil vel være at healeren vil si det hadde virkning, siden jeg ble dårlig. (Noe hvem som helst kunne klart, ved å trykke på de ømmeste musklene.)

Er utrolig forbannet på meg selv, som var så naiv og dum. Men jeg blir jæ...forbannet når det gjelder mennesker som mener de er en formidler av "guds kraft", og som ser det som et kall. Allikevel skor de seg på andres elendighet. Det er "barmhjertighet" det!!!

Men, igjen... Jeg burde vært litt mer oppegående enn som så.

Vel. De fleste betaler ikke skatt og moms, så et tips til ligningskontoret vil nok hjelpe. Men da må du følge det opp, ellers glemmer de det.

Jeg jobba med regnskap/data og hadde flere av de som kunder. Det var et slit for regnslkpasførerne å få dem til å oppgi inntektene. Mange ble avslørt med doble avtalebøker og fikk noen voldsomme skjønnsligninger på opptil 10 år tilbake. Det ble svinedyrt.

Gjest Naiviteten
Skrevet

Ekte healere skal ikke ta betaling ;o)

Skulle vært som han Marchello Haugen. Han sa folk kunne betale det de følte for.

En gang var det en som var litt vel gnien, og gjemte pengene i skoa. Han sa han ikke hadde noe å ta av, da skal Marchello sagt. Ikke så rart når du gjemmer dem i skoa;)

Skrevet

Skulle vært som han Marchello Haugen. Han sa folk kunne betale det de følte for.

En gang var det en som var litt vel gnien, og gjemte pengene i skoa. Han sa han ikke hadde noe å ta av, da skal Marchello sagt. Ikke så rart når du gjemmer dem i skoa;)

LOL

Skrevet

Det er jeg enig i men at noen folk kan heale i en viss grad tror jeg sikkert.

Dr Placebo, Dr Omsorg, Dr Enig, Dr Stakkars og Dr Psyko Somatisk tror jeg på.

Men jeg ville like å se dem kurere et brukket bein kun med trolldom.

Jeg har alltid også lurt på hvorfor det stort sett er kvinner de liker å manipulere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...