Gå til innhold

Priser Healer/Naturterapaut

Anbefalte innlegg

Gjest Naiviteten
Skrevet

Vel. De fleste betaler ikke skatt og moms, så et tips til ligningskontoret vil nok hjelpe. Men da må du følge det opp, ellers glemmer de det.

Jeg jobba med regnskap/data og hadde flere av de som kunder. Det var et slit for regnslkpasførerne å få dem til å oppgi inntektene. Mange ble avslørt med doble avtalebøker og fikk noen voldsomme skjønnsligninger på opptil 10 år tilbake. Det ble svinedyrt.

Har tenkt på det.

Hva om han har fem kunder i uka, og tar 2500.- pr. gang. Da vil han sitte igjen med

50 000,- Kanskje svarte penger, pr måned. Healing var noe han drev med på kveldstid.

Ikke rart flere ser på det som"en gave fra oven".

Skrevet

Dr Placebo, Dr Omsorg, Dr Enig, Dr Stakkars og Dr Psyko Somatisk tror jeg på.

Men jeg ville like å se dem kurere et brukket bein kun med trolldom.

Jeg har alltid også lurt på hvorfor det stort sett er kvinner de liker å manipulere.

Healere er ikke mirakelmenn da hihi. Trodde det bare var Jesus som kunne kurere slik jeg og han tror jeg som sagt ikke på.

Skrevet

Har tenkt på det.

Hva om han har fem kunder i uka, og tar 2500.- pr. gang. Da vil han sitte igjen med

50 000,- Kanskje svarte penger, pr måned. Healing var noe han drev med på kveldstid.

Ikke rart flere ser på det som"en gave fra oven".

Vær klar over at slike ofte har hjelpere som lyver om saker og ting, spiller skuespill og får penger.

Skrevet

Healere er ikke mirakelmenn da hihi. Trodde det bare var Jesus som kunne kurere slik jeg og han tror jeg som sagt ikke på.

Dr Skepsis har ikke kurert noen, men spart folk for mye penger.

Dr Vilje har kurert mange.

Skrevet

Dr Skepsis har ikke kurert noen, men spart folk for mye penger.

Dr Vilje har kurert mange.

Du har nok rett. Det finnes mange useriøse.

Gjest Naiviteten
Skrevet

Vær klar over at slike ofte har hjelpere som lyver om saker og ting, spiller skuespill og får penger.

Håper og tror at det finnes noen ærlige sjeler der ute, med det er nok alt for mange luringer.

Finnes nok svært få hokus pokus behandlinger. Men nå er det sånn med mange av oss. Vi spiller lotto, hiver oss på raske slankekurer med mer, i håp om et raskt resultat.

Skrevet

Håper og tror at det finnes noen ærlige sjeler der ute, med det er nok alt for mange luringer.

Finnes nok svært få hokus pokus behandlinger. Men nå er det sånn med mange av oss. Vi spiller lotto, hiver oss på raske slankekurer med mer, i håp om et raskt resultat.

Både i koranen og bibelen står det at trollkvinner/menn skal drepes. Mennesker skal ikke gjøre mirakler, hvis de gjør det, er det djevelens verk.

Gjest Naiviteten
Skrevet

Både i koranen og bibelen står det at trollkvinner/menn skal drepes. Mennesker skal ikke gjøre mirakler, hvis de gjør det, er det djevelens verk.

Der står det jammen litt av vært. Det mest brutale står i det gamle testamentet.

Hva med:

Sier du noe din tunge ikke skal si - hugg den av.

Høre du noe dine ører ikke skal høre, kutt dem av.

Ser du noe dine øyne ikke skal se, skal du rive dem ut.

Tar du noe, som ikke tilhører deg, skal armene hugges osv..

Dette er ikke ordrett, men det står noe tilsvarende.

Enkelte plasser blir faktisk dette praktisert.

Det står vel og noe om at menneske ikke skal dømme.

Jeg forbinder ofte religion med hykleri. Men det er vel ikke riktig å skjære alle under en kam.

Skrevet

Der står det jammen litt av vært. Det mest brutale står i det gamle testamentet.

Hva med:

Sier du noe din tunge ikke skal si - hugg den av.

Høre du noe dine ører ikke skal høre, kutt dem av.

Ser du noe dine øyne ikke skal se, skal du rive dem ut.

Tar du noe, som ikke tilhører deg, skal armene hugges osv..

Dette er ikke ordrett, men det står noe tilsvarende.

Enkelte plasser blir faktisk dette praktisert.

Det står vel og noe om at menneske ikke skal dømme.

Jeg forbinder ofte religion med hykleri. Men det er vel ikke riktig å skjære alle under en kam.

Mennesker i Moses sine religioner har alltid villet hjelpe guden sin med diverse gjøremål. Det meste har minnet sterkt om maktmisbruk og ondskap, og gudene har vært merkelig enige med makthavere. Det lureste er at man kunne kjøpe seg plass i himmelen ved å gi penger til prestene.

Gjest Naiviteten
Skrevet

Mennesker i Moses sine religioner har alltid villet hjelpe guden sin med diverse gjøremål. Det meste har minnet sterkt om maktmisbruk og ondskap, og gudene har vært merkelig enige med makthavere. Det lureste er at man kunne kjøpe seg plass i himmelen ved å gi penger til prestene.

Naive folk har eksistert lenge, (som jeg er et godt eksempel på)

Kjøpe seg plass i himmelen=)

Lurer på om naiv og uvitende henger sammen, eller er dum et mer passende ord. Eller er det mennesker som ikke tør stole på egne meninger, eller ...

Skrevet

Den over var til deg;)

Det er sjelden en healerbehandling hjelper så raskt som noen få dager.

Jeg har vært hos healer og har absolutt stor tro på det etter at jeg har fått hjelp til flere ting.

Men jeg syns denne healeren hørtes unormalt kostbar ut!!

Forøvrig kan jeg forstå at noen med disse evnene tar seg betalt for å hjelpe andre. Noen har det som levebrød, andre som "hobby".

Healeren jeg har vært oss har jobbet med det i fulltid i en mannsalder, og det hadde ikke gjort hvis han ikke hadde evner til å hjelpe folk.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Alternativ behandling er utrolig mye forskjellig, er nok både seriøse og useriøse foretagender, for å si det sånn. Det gjelder å vurdere det ut i fra egen kunnskap og erfaring, og evt. råd fra andre.

2500,- var nå uansett en blodpris... Tror det er mer vanlig for alternative behandlere å ta noen hundrelapper.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Dr Placebo, Dr Omsorg, Dr Enig, Dr Stakkars og Dr Psyko Somatisk tror jeg på.

Men jeg ville like å se dem kurere et brukket bein kun med trolldom.

Jeg har alltid også lurt på hvorfor det stort sett er kvinner de liker å manipulere.

Trolldom? Høres ut som om du refererer til alternative behandlingsmetoder fra den norske landsbygda for 300 år siden.

Når man snakker om alternativ behandling kan det være greit å presisere hvilken metode man snakker om. Det gjør det så mye enklere å diskutere hva slags seriøsitet den har.

Mange alternative retninger jobber faktisk med den menneskelige anatomien. For eksempel har jeg veldig god erfaring med rosenmetoden.

At det er flest kvinner som prøver, betyr kanskje bare at vi er mer åpne for å prøve nye ting på det området?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...