Gjest arbeidsledig student en stund Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg skal få en sluttpakke fra arbeidsgiver, men de lurer meg. Naturligvis. De vil gi meg en mnd. mindre enn jeg av diverss årsaker har krav på. For langt å gå inn på her, men både likestillingsombudet, arbeidstilsynet, advokat i fagforening og JURK (juridisk rådgivning for kvinner) sier at jeg har rett. Jeg har en enorm rettferdighetssans, og kan ikke fordra å bli behandlet dårlig. Men er det verdt å krangle på. Skal jeg: Signere sluttpakke ut i fra arbeidsgivers versjon, og dermed gå glipp av 25000 netto? Eller skal jeg la være å signere, la det bli "en sak" av det, og få de 25000 og kanskje mer i samtale før oppsigelse, men samtidig risikere å ikke få noen sluttpakke overhodet, dersom arbeidsgiver gjør det til en stor sak, og alle de jeg har snakket med likevel skulle ta feil? Hvor mye er stoltheten verd? 0 Siter
Prozak Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 "både likestillingsombudet, arbeidstilsynet, advokat i fagforening og JURK (juridisk rådgivning for kvinner) sier at jeg har rett." Hvis alle disse sier dette, så ville jeg ansett sjangsen for at du har rett for 100%. Jeg ville laget sak av det. "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.