Gå til innhold

Hvilke olabukser liker du best?

Anbefalte innlegg

Gjest møya32
Skrevet

Jeg liker definitivt de fra Only best. De får rumpa mi til å se nesten FIN ut, og det har aldri skjedd før:)

Ellers liker jeg de fra Esprit godt.

Henry Choice liker jeg minst. Det er jo rene kjerringbukser.

Hvilke ser DU best ut i?

Gjest Spås
Skrevet

Jeg leste i Se & Hør i høst at buksene til Rock og Republic, designet av V. Beckham fikk rumpen til å se kjempefin ut, jeg viste det til min mann, og *Vips* var den julegaven i boks!

Og den ER fin, men neppe verdt 4' kr. Han hadde visst ikke betalt det, da!

mvh

Skrevet

Jeg ser best ut i C-girl bukser. Eneste strechbuksa som har størrelse small og 36 tommer i lengde. Ikke tal om om jeg stiller i høyvannsbukser. Den eneste jeg har funnet i hvert fall som er overkommelig i pris også.

Skrevet

Noen som heter Julie passer best på meg. Har dessverre ikke funnet de i den kommunen jeg bor.

Skrevet

Jeg ser best ut i C-girl bukser. Eneste strechbuksa som har størrelse small og 36 tommer i lengde. Ikke tal om om jeg stiller i høyvannsbukser. Den eneste jeg har funnet i hvert fall som er overkommelig i pris også.

Hvor selges de hen? 36-tommers lengde til tre-sifret pris er min hellige gral også...

Skrevet

Hvor selges de hen? 36-tommers lengde til tre-sifret pris er min hellige gral også...

På Popin i hvert fall.

Gjest dina2
Skrevet

liker lee, c-girl bukser.

Mary Poppins
Skrevet

Tja akkurat nå er favoritten Acne, R&R (Rock and Republic) og For all Mankind bukser.

Men skal bakdelen se helt formidabel ut pleier jeg finne frem en av Cavalli buksene mine. :)

Gjest togli
Skrevet

Tja akkurat nå er favoritten Acne, R&R (Rock and Republic) og For all Mankind bukser.

Men skal bakdelen se helt formidabel ut pleier jeg finne frem en av Cavalli buksene mine. :)

Hvor får man tak i R&R-buksene? Er alle svindyre eller er det en bestemt Victoria Beckham-bukse som er spesielt dyr?

Jeg fant en R&R-bukse med krone på lommene her på nettet. Den kosta 995,-. Hvis jeg bruker str. 29 til vanlig, kan jeg da bestille buksa i den størrelsen?

Mary Poppins
Skrevet

Hvor får man tak i R&R-buksene? Er alle svindyre eller er det en bestemt Victoria Beckham-bukse som er spesielt dyr?

Jeg fant en R&R-bukse med krone på lommene her på nettet. Den kosta 995,-. Hvis jeg bruker str. 29 til vanlig, kan jeg da bestille buksa i den størrelsen?

Alle er dyre, men Beckham buksen er rundt en tusenlapp dyrere (ca 3000kr). Jeg vet at disse buksene selges på QXL for rundt en tusenlapp:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22986980

Det kjipe er at om den ikke skulle passe tror jeg ikke man kan sende den tilbake, så isåfall bør man være nøye på hvilken str man velger. Jeg hadde dratt i en butikk som selger buskene og prøvd str der, pluss tatt med målebånd og målt målene på en f.eks str 29 og sammenliknet med målene som står på nettsiden. :)

Gjest togli
Skrevet

Alle er dyre, men Beckham buksen er rundt en tusenlapp dyrere (ca 3000kr). Jeg vet at disse buksene selges på QXL for rundt en tusenlapp:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22986980

Det kjipe er at om den ikke skulle passe tror jeg ikke man kan sende den tilbake, så isåfall bør man være nøye på hvilken str man velger. Jeg hadde dratt i en butikk som selger buskene og prøvd str der, pluss tatt med målebånd og målt målene på en f.eks str 29 og sammenliknet med målene som står på nettsiden. :)

Okei, begynte å lure når jeg så de kosta rundt 1000 kr på nettet. Har jo hørt at de er svindyre! Det er desverre helt uaktuelt for meg å spandere 3000 kr på en bukse :-/

Det er akkurat det med målene, ja... Til vanlig bruker jeg 29/34, men har faktisk opplevd å måtte gå opp til str. 40 på enkelte merker... Det er nok ikke så dumt å prøve i butikken først!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...