Gå til innhold

Ville du sagt ifra om hull i buksa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos tannpleier med barnet mitt, og tannpleieren hadde et hull i skrittet på buksa si. Når hun satt på stolen med bena fra hverandre var det veldig synlig.

Ville du sagt ifra? (Hun hadde for øvrig svart truse på seg...)

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Jeg aner ikke, neppe.

Forleden dag var jeg forøvrig på H&M og der gikk det en ung kvinne rundt medbarnevogn og en truse hengende på en kleshenger kjekt på hetta på jakken! Jeg holdt på å kveles av latterkrampe og klarte ikke å si ett ord, men heldigvis var kjæresten hennes der og oppdaget det. :-)

Skrevet

Var du hos meg? :) hehe

neida - man kan godt si fra.....

Skrevet

Jeg aner ikke, neppe.

Forleden dag var jeg forøvrig på H&M og der gikk det en ung kvinne rundt medbarnevogn og en truse hengende på en kleshenger kjekt på hetta på jakken! Jeg holdt på å kveles av latterkrampe og klarte ikke å si ett ord, men heldigvis var kjæresten hennes der og oppdaget det. :-)

*LOLOLO* da hadde jeg daua av latter!

Skrevet

Jeg aner ikke, neppe.

Jeg og mannen min var på senteret og handlet. Plutselig blir han helt rød i toppen og åker ut av butikken. Vel utenfor peker han på skoene - han hadde en av hver på seg. En sort og en rødbrun. Pinlig for han og morsomt for meg.

For en ukes tid siden trillet han handlevogna med babyen i setet på vogna. Han forsvant bak en hylle med handlevogna. Da han kom tilbake trillet han på en handlevogn med salgsvarer - shampooflasker og dusjsåper, sikkert hundrevis av dem. Flaut å ta feil vogn med seg ;)

Gjest pekka
Skrevet

Jeg og mannen min var på senteret og handlet. Plutselig blir han helt rød i toppen og åker ut av butikken. Vel utenfor peker han på skoene - han hadde en av hver på seg. En sort og en rødbrun. Pinlig for han og morsomt for meg.

For en ukes tid siden trillet han handlevogna med babyen i setet på vogna. Han forsvant bak en hylle med handlevogna. Da han kom tilbake trillet han på en handlevogn med salgsvarer - shampooflasker og dusjsåper, sikkert hundrevis av dem. Flaut å ta feil vogn med seg ;)

hehe Morsom mann du har ;)

Gjest pekka
Skrevet

Hadde nok ikke sagt det..kanskje i farta ut fra kontoret, eller en liten lapp hvis det var mulig :)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde sagt fra. Det spørs hvor godt jeg kjendte vedkommende og om jeg fant en passende anledning til å si det.

Det har hendt når jeg har vært på toilettet på jobb at jeg har sett i speilet at mange knapper er åpne i blusen eller at jeg har en stor flekk i ansiktet. Da lurer jeg på hvor lenge jeg har gått med dette og om alle kollegene har sett det uten å si ifra. Vi er flinke til å si i fra om sånt til nære kolleger, heldigvis.

Gjest blondiii
Skrevet

Ja, jeg ville ha sagt i fra. Bare tenk deg i selv i situasjonen. Jeg ville heller at noen sa i fra enn at "alle" skulle le av meg...

Gjest Calóni
Skrevet

Haha, også i tillegg en slik "utstillingsvogn", da ;)

Jeg tok med meg feil bærekurv en gang. Tusla bort og stilte meg i kassakøen. Titta ned i kurven, og så mye ukjente ting. Så gikk jeg bort til smågodthylla hvor forbyttingen hadde skjedd, og oppdaget en lettere forvirret og stresset mann som lette rundt omkring. "Vil du ha den tilbake, kanskje?", spurte jeg, og gikk og hentet min egen, som sto akkurat der jeg hadde satt den fra meg..

Skrevet

Haha, også i tillegg en slik "utstillingsvogn", da ;)

Jeg tok med meg feil bærekurv en gang. Tusla bort og stilte meg i kassakøen. Titta ned i kurven, og så mye ukjente ting. Så gikk jeg bort til smågodthylla hvor forbyttingen hadde skjedd, og oppdaget en lettere forvirret og stresset mann som lette rundt omkring. "Vil du ha den tilbake, kanskje?", spurte jeg, og gikk og hentet min egen, som sto akkurat der jeg hadde satt den fra meg..

Hi hi :) Jeg ler godt av slike uskyldige tabber. Mine egne ler jeg ikke av før lenge etterpå..

Skrevet

Jeg gikk engang gjennom hele gågata (Kirkegata) i Stavanger med skjørtet godt stappet oppi strømpebuksa bak.

Jeg hadde satt stooooor pris på at noen hadde sagt fra.

;-)

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...